اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت امور جوانان مازندران خبر داد

فعالیت 50 سازمان مردم نهاد در مازندران

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: 50 سازمان مردم‌نهاد در معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در حوزه‌های مختلف اجتماعی در استان مازندران فعالیت می‌کنند.

فعالیت 50 سازمان مردم نهاد در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله معافی بعد از ظهر امروز در جلسه سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان با معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه 160 سمن در استان مازندران به ثبت رسیده است و تنها 50 سمن فعالیت خوبی را در حوزه‌های مختلف اجتماعی در سطح استان  دارند، اظهار داشت: بیشترین فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان در شهرهای مرکزی به ویژه ساری، قائم‌شهر و بابل است.

وی فعالیت سمن‌ها در شش شاخه دانست و یادآور شد: سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه جوانان در شاخه‌های اجتماعی، علمی و پژوهشی، هنری و ادبی، اعتقادی و مذهبی، پایداری، میراث معنوی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

معافی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح ازدواج آسان برای جوانان فعالیت‌های فرهنگی خوبی در سطح استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: 10 کانون پیوند مهر در استان مازندران فعال است که به زودی کانون پیوند مهر شهرستان چالوس با همکاری فرمانداری در غرب مازندران راه‌اندازی می‌شود.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران حضور جوانان را در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی مثبت ارزیابی کرد و گفت: امام راحل به قشر جوان کشور اعتقاد داشتند و شاهد هستیم که همین جوانان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده و نقش موثری را ایفا می‌کنند.

معافی خاطرنشان کرد: حضور جوانان به ویژه رای اولی‌ها در عرصه انتخابات نقطه مثبتی برای تقویت بنیه انقلاب اسلامی است.

وی از شروع جدید فعالیت سمن‌ها بعد از ادغام سازمان ورزش و جوانان در استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران آمادگی خود را برای هرگونه طرح و ایده جدیدی که رشد و بالندگی قشر جوانان جامعه را به همراه داشته باشد، اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به استواری و تحکیم خانواده‌ها در مقابل هجمه‌های فرهنگی تاکید دارد، بیان کرد: بیش از 3 هزار نرم‌افزار آموزشی با موضوع استحکام خانواده که با سخنرانی حجت‌الاسلام نقویان گردآوری شده است در بین جمعیت جوان جامعه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول