اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم خبر داد

صدور 400 مجوز سازمان‌های مردم نهاد در استان قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: صدور 400 مجوز سازمان‌های مردم نهاد بیانگر ظرفیت‌ بالای استان قم و علاقه‌مندی اقشار مختلف مردم برای حضور در فعالیت‌های گوناگون است.

صدور 400 مجوز سازمان‌های مردم نهاد در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین  موسی‌پور ظهر امروز در حاشیه مراسم گشایش دومین نمایشگاه دستاوردهای سازمان‌های مردم نهاد که در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برگزار شد، سازمان‌های مردم نهاد را بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت عظیم مردم در بحث‌های گوناگون عنوان کرد.

وی سازمان‌های مردم نهاد را کمک بسیار خوبی برای رشد، ارتقا و پیشرفت استان قم بیان کرد و افزود: این نهادها کمک خوبی برای دستگاه‌های دولتی هستند.

استاندار قم تاکید کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان قم توانمندترین سازمان‌های مردم نهاد در سطح کشور هستند که فعالیت آنان بسیار گسترده و فراگیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور منظور از فراگیر بودن فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد استان قم را گسترش دامنه فعالیت آنان در سطح کشور دانست و گفت: به دلیل فرا استانی بودن این فعالیت‌ها، ‌دیگر استان‌های کشور نیز از خدمات این سازمان‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در استان قم با اخذ مجوز، فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرده‌اند و البته برخی از آنها نیز هنوز فعال نشده‌اند.

استاندار قم از صدور 400 مجوز سازمان‌های مردم نهاد در استان قم خبر داد و تصریح کرد: این رقم بیانگر ظرفیت‌ بالای استان قم و علاقه‌مندی اقشار مختلف مردم برای حضور در فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و دیگر عرصه‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور به مشکلات سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و ابراز داشت: این سازمان‌ها دارای نقاط ضعف و قوت فراوانی هستند که از جمله آنها می‌توان به مشکلات اقتصادی، استمرار نداشتن فعالیت برخی از این سازمان‌ها در طول سال و نبود هماهنگی بین برخی سازمان‌ها اشاره کرد.

وی بر نقاط قوت این سازمان‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: نقاط قوت این سازمان‌ها، به قدری فراوان است که نقاط ضعف را از نظر دور می‌کند که در این زمینه باید با ایجاد بستر مناسب برای فعالیت بیشتر این سازمان‌ها، نقاط ضعف برطرف شود.

انتهای پیام /خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول