اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

مدیران حامی سازمان‌های مردم‌نهاد باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مدیران استانی حامی سازمان‌های مردم‌نهاد باشند.

مدیران حامی سازمان‌های مردم‌نهاد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان سمن‌های معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با تاکید بر اینکه تقویت موسسات مردم نهاد از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی در استان است، اظهار داشت: معتقد به برون‌سپاری وظایف دولتی و واگذاری آن به سازمان‌های مردم نهاد هستیم و دستگاه‌های دولتی تنها نظارت بر کار را به عهده دارند.

وی یادآور شد: موسسات غیر دولتی فعال در سطح استان مازندران شناسایی شوند تا بتوان از ظرفیت‌های آنان در بخش‌های فرهنگی، علمی، میراث فرهنگی، دینی، پژوهشگری و ورزشی به‌کارگیری شود.

ابراهیمی در بحث حمایت‌های اعتباری از سمن‌های معاونت امور جوانان استان مازندران، تصریح کرد: تسهیلات بانکی می‌تواند برای اجرای فعالیت‌های مطلوب سازمان‌های مردم نهاد کارگشا باشد که در این باره موسساتی که می‌توانند به طور مستمر فعالیت کنند به بانک معرفی شوند تا از تسهیلات بانکی بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه ارتباط برخی از موسسات غیردولتی با دستگاه‌های اجرایی دولتی کمرنگ است، خاطر نشان کرد: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با سمن‌ها غافل هستند در حالی که همین موسسات در خارج از استان مورد استقبال دستگاه‌های اجرایی متولی قرار می‌گیرند.

وی حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را مورد تاکید قرار داد و متذکر شد: مجوز فعالیت به سازمان‌های  مردم نهاد داده شد ولی از سوی مسئولان مورد حمایت قرار نمی‌گیرند.

ابراهیمی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در فرایند کار حاشیه سازی نکنند که این امر یکی از عوامل مهم در عدم همکاری مدیران دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد با ورود در بطن جامعه بسیاری از عوامل و آسیب‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهند و با کمک دستگاه‌های اجرایی به کاهش نارسایی‌ها بپردازند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول