اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبستر:

نامزدهای انتخابات مجلس از تخریب یکدیگر بپرهیزند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبستر با بیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس از تخریب یکدیگر بپرهیزند، گفت: باید بتوانیم اخلاق نمانیدگی و کاندیداتوری برای تبلیغات در جامعه را نهادینه کنیم.

نامزدهای انتخابات مجلس از تخریب یکدیگر بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، حجت‌الاسلام علی محمدزاده ظهر امروز در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: مردم با خلق حماسه‌ای بزرگ در 22 بهمن علاوه بر اثبات استمرار مردمی از انقلاب اسلامی پاسخی قاطع و یکپارچه به همه تهدیدات و اعمال فشارهای استکبار جهانی دادند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت این مردم غیور را دانست، تاکید کرد: تکریم این مردم غیور توسط مسئولان اجرایی کوچک‌ترین کاری است که می‌توان در حق این مردم انجام داد تا بخشی از مشکلات این مردم حل شود.

محمدزاده، از فرهنگ عمومی به‌عنوان فرهنگ دینی، اعتقادی و اسلامی یاد کرده و خاطرنشان کرد: باید از این فرهنگ در جامعه حراست کنیم و در بصیرت‌افزایی به مردم جامعه تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یک فرهنگ است اما باید تلاش شود تمام معیارهای الهی و انقلابی در چارچوب قانون رعایت شود.

محمدزاده، نقش مسئولان فرهنگی در اجرای یک انتخابات سالم و صحیح را بسیار موثر عنوان کرد و اضافه کرد: نشست مشترک اعضای شورای فرهنگ عمومی با مسئولان ستاد اجرایی، نظارت، خود نامزدهای انتخاباتی و مسئولان ستادهای تبلیغاتی موجب سالم‌سازی یک انتخاب مهم و جلوگیری از بروز هر گونه مشکلات خواهد شد.

امام جمعه شبستر گفت: باید بتوانیم اخلاق نمانیدگی و کاندیداتوری برای تبلیغات در جامعه را نهادینه کنیم.

وی، با تاکید بر عدم جانبداری اعضای شورای فرهنگ عمومی شبستر از فرد خاص، بر انتخاب فرد سالم و اصلح از بین نامزدهای تایید صلاحیت شده تاکید کرد.

محمد شیرین‌زاده، معاون فرماندار شبستر نیز در این نشست به برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر شهرستان شبستر اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر مسائل ارزشی و دینی بیش از پیش سرآمد همه برنامه‌های مربوطه بود.

وی، به دستورالعمل ابلاغی به شورای فرهنگ عمومی در ارتباط با نحوه تبلیغات نامزدها اشاره کرد و افزود: امیدواریم نامزدها تنها توانمندی‌های خویش را به مردم ارائه کنند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول