اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات مازندران- 121

70 درصد از نامزدهای انتخاباتی مجلس در مازندران تایید شدند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: 70 درصد از داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران تایید شدند.

70 درصد از نامزدهای انتخاباتی مجلس در مازندران تایید شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح اتاق خبرنگاران نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها ظرفیت خوبی برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای هستند که این فضا در استان مازندران ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد فضایی برای اتاق خبرنگاران از ابتکار کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران است، یادآور شد: به منظور تسهیل در اطلاع‌رسانی سریع، مشکل خبرنگاران در این زمینه از سوی استانداری برطرف شده است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارنامه 33 ساله جمهوری اسلامی نشان از این است که هیچ دولتی جز در کشور ما متکی به رای مردمی نبوده است، تصریح کرد: کشور ما در برگزاری انتخابات سالم سرآمد است و هیچ‌گونه نگرانی در برگزاری انتخابات سالم در کشور وجود ندارد.

وی به میانگین شرکت‌کنندگان در انتخابات کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: 36 تا 40 درصد مردم کشورهای غربی در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند که این میزان در کشور ما با مشارکت 98 درصدی مردم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری 85 درصد بوده است که در دنیا رکورددار هستیم.

ابراهیمی اضافه کرد: مشارکت مردم مازندران در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری 86 درصد بوده است که نقش بسزایی در کشور داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از تایید صلاحیت 70 درصدی داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: شاهد حاکمیت دموکراسی، رقابت، سلایق متفاوت و مشارکت زیاد در عرصه انتخاباتی است که از سوی شورای نگهبان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان ضامن مشروعیت انتخابات است و باید از این میراث ارزشمند جمهوری اسلامی صیانت شود، تصریح کرد: مجریان انتخاباتی وظیفه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخاباتی نباید با تبلغیات خود اصول محکم نظام اسلامی را زیر سئوال ببرند، متذکر شد: نامزدهای انتخاباتی نباید برای کسب آرای بیشتر اصول نظام اسلامی را زیر سئوال برند و در صورت مشاهده برخورد جدی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با حضور نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشستی برگزار می‌شود و تدابیر لازم برای دسترسی آسان تمامی واجدان شرایط انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با توصیه به داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان‌داشت: داوطلبان در تبلیغات از صرف هزینه‌های کلان، ولخرجی، تهمت‌زنی و افترا به رقیبان خود پرهیز کنند و نکات مطرح شده رهبری در نماز جمعه را مورد توجه قرار دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به حضور مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تکلیف مسئولان را برای خدمات‌رسانی سنگین کرده است.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول