اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دور نخست مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک والیبال

کاله جوان مازندران در آمل میزبان شفق اردکان است

خبرگزاری فارس: در دور نخست مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران عصر فردا سه‌شنبه در آمل میزبان تیم والیبال شفق اردکان یزد است.

کاله جوان مازندران در آمل میزبان شفق اردکان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در نخستین گام مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران عصر فردا سه‌شنبه در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل میزبان تیم والیبال شفق اردکان یزد است.

پس از پایان مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران با اقتدار مقام نخست این دوره از رقابت‌ها را در گروه نخست از آن خود کرد و چند هفته مانده به پایان این دوره از رقابت‌ها در مرحله گروهی با اختلاف عنوان اولی خود را مسجل کرد.

کاله مازندران پس از 12 هفته تنها با یک شکست مقابل شرکت گاز سرخس با 30 امتیاز به عنوان تیم اول وارد مرحله پلی‌اف شده که با تیم چهارم گروه دوم یعنی شفق اردکان یزد دیدار می‌کند.

با توجه به قهرمانی کاله جوان در گروه نخست میزبانی این دیدار به آمل و سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم رسید همچنین شفق اردکان نیز در پایان مرحله گروهی از 12 بازی انجام داده پنج پیروزی و هفت شکست را در کارنامه دارد و با کسب 18 امتیاز به آمل می‌آید.

انتظار می‌رود با توجه به شرایط حساس دو تیم در مرحله پلی‌آف، تماشاگران که نقش عمده‌ای در پیروزی‌های کاله مازندران در لیگ برتر والیبال و کاله جوان در لیگ دسته یک دارند به محل برگزاری مسابقه آمده و یک‌صدا تیم محبوب شمال کشور را تشویق کنند.

حسین کاظمی سرمربی جوان تیم والیبال کاله جوان بسیار مصمم است تا با استفاده از تجارب ابوالقاسم نائیجی سرپرست پرتلاش این تیم و والیبالیست‌های جوان آن به عنوان قهرمان این دوره از رقابت‌ها راهی لیگ برتر شود.

با توجه به دستورات فدراسیون والیبال در سال 90 تیم‌های اول تا چهارم هر گروه دسته یک والیبال برای کسب مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و کسب جواز حضور در لیگ برتر سال 91 در مرحله پلی‌آف با هم روبه‌رو می‌شوند و دیگر تیم‌ها برای کسب مقام نهم تا دوازدهم مسابقه می‌دهند.

با توجه به اعلام سازمان لیگ، مرحله نخست دور پلی‌آف روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 25 و 26 بهمن ماه برگزار می‌شود.

برای تعیین مقام اول تا هشتم این رقابت‌ها سه شنبه 25 بهمن کاله جوان در آمل میزبان شفق اردکان است و چهارشنبه 26 بهمن نیز راه و ترابری اصفهان در خانه با جواهری گنبد دیدار می کند.

همچنین شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در خانه مقابل شهرداری زاهدان صف‌آرایی کرده و گل گهر سیرجان با گاز هاشمی‌ن‍ژاد سرخس دیدار می‌کند.

همچنین دیگر نماینده مازندران صالحین ساری که با کسب 12 امتیاز به مقام پنجم گروه نخست دست یافت برای تعیین مقام نهمی و دهمی این مسابقات در قم با تیم هلال احمر دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول