اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

احداث دکل‌های تلسکوپی به صلاح شهروندان نیست

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: احداث دکل‌های تلسکوپی به هیچ عنوان به صلاح شهروندان نیست و احداث کانال زیرزمینی بهترین راه حل برای تأمین برق خیابان شهید عباسپور کرمان است.

احداث دکل‌های تلسکوپی به صلاح شهروندان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی اظهار داشت: بر اساس تقاضای شرکت برق و وزارت نیرو مبنی بر سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در مرکز شهر کرمان از جمله ساخت بیمارستان آیت‌الله کاشانی مربوط به تأمین اجتماعی، مجموعه استانداری و نوسازی‌های بافت قدیم با کمبود برق روبه‌رو شده است.

وی بیان داشت: باید خط فشار قوی از طریق بزرگراه شمالی و بلوار عباس‌پور در این منطقه احداث شود.

سیف‌اللهی با اشاره به مطرح شدن این موضوع چندین بار در کمیسیون‌های مربوطه در استانداری کرمان تصریح کرد: با اجرای این طرح املاک دو طرف خیابان که در محدوده‌های حریم خطوط فشار قوی قرار می‌گیرند، علاوه بر اینکه از نظر ارتفاعی دچار محدودیت ساخت می‌شوند از ارزش املاک آنها نیز کاسته می‌شود و از طرفی مشکلات مشابه بلوار حمزه در این منطقه به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه شهرداری با احداث دکل‌های تلسکوپی در این بلوار مخالف است، بیان داشت: شرکت برق می‌تواند در این بلوار مشابه بسیاری از استان‌ها با احداث کانال زیرزمینی و عبور کابل از درون آن مشکل را حل کند.

شهردار کرمان گفت: اگر چه هزینه احداث کانال‌های زیرزمینی بیشتر از دکل‌های تلسکوپی است، اما در مقایسه با آسیبی که به املاک مجاور و زیبایی شهر وارد می‌کند، قابل قبول است.

سیف‌اللهی با تأکید بر اینکه احداث دکل‌های تلسکوپی به هیچ عنوان به صلاح و نفع شهر و شهروندان نیست، عنوان کرد: شهرداری آمادگی دارد در زمینه صدور مجوز احداث کانال همکاری لازم را با شرکت داشته باشد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول