محسن رنجبر امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان توانست نسبت به سایر شهرها در نوروز 90 با مدیریت صحیح و مناسب اعضای ستاد تسهیلات نسبت به سایر شهرها از مدیریت خوبی برخوردار شود، اظهار داشت: نوروز 90 دستاوردهای بسیاری برای اصفهان داشت که مهمترین آن کاهش 35 درصدی چادرخوابی و افزایش 35 درصدی اسکان مسافران در منازل استیجاری است.
وی افزود: در نوروز سالجاری 72 درصد از مسافران در ستادهای اسکان و در ورودی شهر به سمت مکانهای سرپوشیده هدایت شدند.
معاون خدمات شهری شهر اصفهان با بیان اینکه اولویت نخست با هتلها، مهمانسراها، مسافرخانهها، مکان و منازل استیجاری و مدارس دولتی و غیردولتی و حتی مساجد و حسینیهها است، تصریح کرد: تا کنون شهر اصفهان طی 10 تجمع با زیباترین شهرهای جهان در برتری مقایسه شده است، اما هنوز نتوانستهایم به افق گردشگری مطلوب راه یافته و میزبان گردشگران سراسر جهان باشیم.
وی با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: شهرداری اصفهان در نوروز سالجاری تمام توان خود را به کار گرفت تا شرایط مساعدی را از لحاظ خدماتی، رفاهی و فرهنگی برای گردشگران و مسافران فراهم کند.
رنجبر به رضایت 90 درصدی مسافران نوروزی امسال از خدمات شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم در نوروز 91 خدمات خود را گسترش و اسکان مسافران نوروزی در ورودی شهر اصفهان را به صورت الکترونیکی مدیریت کنیم.
وی همچنین از ارائه کارت اعتباری گردشگری به مسافران نوروزی 91 خبر داد و افزود: تمام امکانات مورد نیاز مسافران نوروزی در قالب همین کارت اعتباری مشمول خدمات میشوند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.