اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج اعلام کرد

تمهیدات مدیریت شهری برای رفاه حال مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از تشکیل ستاد استقبال از بهار در شهرداری خبر داد و گفت: در این زمینه شهرداری اقدامات لازم را برای رفاه حال مسافران نوروزی و فراهم کردن شرایط مطلوب شهری در سال نو در دستور کار دارد.

تمهیدات مدیریت شهری برای رفاه حال مسافران نوروزی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سیدعلی آقازاده اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال و عید نوروز، شهرداری کرج به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، اقدام به تشکیل کمیته استقبال از مهر به منظور اسکان و استقبال از مسافران نوروزی کرده است.

وی افزود: در این زمینه با توجه به اینکه شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می‌دهد و مسئولیت سنگینی را برعهده دارد، سازماندهی امور موجب کاهش خطا، افزایش بازدهی کار و ارتقای رضایت شهروندان می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: آماده‌سازی عمومی شهر، تسهیلات و امکانات برای رفاه مسافران و برنامه‌های جنبی برای اوقات فراغت مسافران از جمله اولویت‌های شهرداری در این زمینه است.

آقازاده ادامه داد: هم‌زمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال به تمامی مدیران مناطق دوازده‌گانه شهرداری کرج ابلاغ شد تا اقدامات لازم برای جمع‌آوری خاک،‌ نخاله و زباله و پسماندهای عادی را انجام دهند، باید این اقدام به صورت مرتب و مستمر تا بعد از ایام نوروز از سوی مناطق انجام گیرد چون در تعطیلات اوایل سال به طور قطع پسماندهای شهر افزوده می‌شود.

شهردار کرج بر جمع‌آوری گدایان و کارتون‌خواب‌ها و افراد ولگرد در سطح شهر تاکید کرد و یادآور شد: در این زمینه مدیران باید اهتمام وی‍ژه‌ای داشته باشند و بر زیبایی چهره شهر بیافزایند، رفع سدمعبرها،‌ بازسازی و تنظیف سرویس‌های بهداشتی عمومی، اصلاح تابلوهای راهنمایی شهری و ترافیکی و گردشگری، اصلاح و تکمیل گرافیک محیطی، نصب پلاکاردهایی با موضوع رعایت بهداشت عمومی شهری، نظافت و رفع عیوب و نواقص از تمامی تاسیسات موجود در پروژه‌های فضای سبز و پارک‌های شهر نیز از اموری است که باید مورد توجه مدیران مناطق قرار گیرد.

این مسئول بر آذین‌بندی و نورپردازی مناسب میادین و خیابان‌های اصلی، قطع فاضلاب‌های شهری که به صورت غیر اصولی وارد جوی‌ها و انهار شده و بهداشت عمومی را به خطر می‌اندازد، تاکید کرد.

آقازاده با اشاره به کنترل بافت‌های فرسوده و حادثه‌ساز از خطر ریزش بناها و دیوارهای قدیمی اعلام کرد: اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدامات لازم جهت حفظ شهر از خطرات ناشی از وقوع سیل با توجه به بارندگی‌های بهاری به ویژه در مناطق حادثه‌خیز، طعمه‌گذاری برای موش و حیوانات آلوده کننده باید حداکثر تا 15 روز قبل از استقرار مسافران به اتمام رسیده باشد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول