اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمبید تاکید کرد

اولویت کاری سال 91، ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی اولویت نخست مسئولان این شهرستان در سال جدید پیش رو است.

اولویت کاری سال 91، ارائه خدمات به مسافران نوروزی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خرمبید، داوود ایوبی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی این شهرستان اظهار داشت: پس از شور و شعف مراسم دهه فجر و نشاط سیاسی ناشی از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی اولویت نخست خدمات رسانی مسئولان این شهرستان در سال نو پیش رو است.

وی افزود: فرصت و تعطیلات دو هفته‌ای نوروز نمایی از همگرایی، همکاری بین بخشی تمام ادارات و سازمان‌ها است که اول توسط مردم و بعد توسط دولت ارزیابی و نمره‌گذاری می‌شود.

رئیس ستاد دائمی سفرهای نوروزی شهرستان خرمبید اضافه کرد: داشتن برنامه، استفاده حداکثری از توان نیرویی، امکاناتی و ایجاد برنامه‌های متنوع فرهنگی با چاشنی مراسم سنتی دینی، مذهبی اثرگذاری و ماندگاری حضور مسافران در خرم‌بید را بیشتر می‌کند.

ایوبی گفت: اقلیم ویژه این شهرستان و وجود گردنه‌های صعب‌العبور و حساس مسئولیت اعضای ستاد تسهیلات نوروزی را بیشتر می‌کند و باید حضور آنها در تمام عرصه‌های مورد نیاز چشم‌گیر باشد.

وی ابراز داشت: زیباسازی شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی، تامین امنیت، آذوقه، سوخت، اسکان، راهنمایی، ارشاد همراه با معرفی شهرستان از وظایف اصلی کمیتهَ‌های این ستاد است.

انتشار نشریه ویژه این شهرستان با موضوع راهنمایی مسافران نوروزی، چاپ کتابچه آثار باستانی، نقاط گردشگری، مشخص کردن پنج کمیته کاری، برگزاری نمایشگاه در سه نقطه شهری و ... از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

شهرستان خرم بید در شمال استان فارس واقع شده و دارای نقاط بسیار گردشگری، باستانی در صفاشهر و مشهد مرغاب است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول