اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

انتخابات را به صحنه اخلاق‌مداری اسلامی تبدیل کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: شایسته است انتخابات را به صحنه اخلاق‌مداری اسلامی تبدیل کنیم.

انتخابات را به صحنه اخلاق‌مداری اسلامی تبدیل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: در شرایطی که استکبار جهانی درصدد غوغاسازی و فضاسازی‌های کاذب علیه انقلاب اسلامی در آستانه رخداد انتخابات مجلس است، هم مردم و هم مجریان انتخابات به شایستگی با برگزاری یک انتخابات باشکوه و کم دغدغه سعی خواهند کرد حرکت نظام‌های استکباری را پاسخی قاطع دهند.

وی بیان داشت: استکبار جهانی این بار نیز به مانند انتخابات ریاست جمهوری دهم با به میان کشیدن موضوعاتی چون تقلب در انتخابات برای ایجاد تنش در جامعه زمینه‌چینی می‌کند در حالی که سلامت انتخابات را حضور مردم تضمین می‌کند.

این مسئول ادامه داد: در کمتر از 20 روز مهلت باقی مانده به انتخابات همه باید با آمادگی و شور و نشاط صحنه را مهیای حضور پر حرارت مردم کنیم و مجریان انتخاباتی نیز وظیفه دارند سلامت و اسباب اعتماد مردم را با عملکرد سالم خود فراهم کنند.

صابری بیان داشت: قرار است از طرف ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز ناظرانی در پای صندوق‌های رای بر عملکرد‌ها نظارت داشته باشند و ما به مردم اطمینان می‌دهیم که تمام دستگاه‌های نظارتی، اجرایی، بازرسی و در مجموع برگزارکنندگان انتخابات بدون کوچک‌ترین دخالت از هم‌اکنون مهیای برگزاری انتخابات تاریخ‌ساز هستند.

استاندار اردبیل همچنین به در پیش بودن ایام تبلیغات نیز اشاره کرد و افزود: در ایام تبلیغات باید فرصتی را برای مردم فراهم کرد تا آنها با ابزار دقیق شناخت و بصیرت کاندیدای اصلح خود را برگزینند و در روز بعد از انتخابات وظیفه و تکلیف نمایندگان منتخب در خدمتگزاری به این مردم بسیار سنگین و حساس است.

وی همه نامزدها و کاندیداهای انتخابات را به رفتار حسنه دعوت کرد و اظهار داشت: شایسته است همه تلاش کنند تا انتخابات در نظام اسلامی مظهر بروز و ظهور اخلاق حسنه و رفتار شایسته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: استکبار جهانی چند سالی است با روزنه‌های مختلف به ویژه صحنه انتخابات رکن رکین انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه را مورد هجمه سنگین قرار داده و برای انتخابات پیش رو نیز نسخه‌ای شبیه فتنه 88 را پیچیده اما حضور مردم در صحنه تمام شیطنت و کید آنها را به مانند سیل عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن از بین می‌برد.

وی به توصیف برخی از رسانه‌های غربی به ویژه آمریکایی از حضور میلیونی ملت با تعبیر "هزاران نفر" اشاره کرد و گفت: دروغی که امروز آمریکا و همدستان منطقه‌ای او فریاد می‌زنند نه تنها در 22 بهمن بلکه در حضور حماسی ملت در 12 اسفند آشکار می‌شود و همه به ماهیت پلید استکبار و دروغ‌پردازی‌های شیطنت‌گونه آنها پی خواهند برد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول