اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: شهروندان زرندی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب می‌کنند.

حضور حداکثری در انتخابات توطئه دشمن را خنثی می‌کند

رضا کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند با اشاره به حماسه 22 بهمن و حضور باشکوه مردم غیور زرند در این جشن ملی اظهار داشت: زرند سر افراز بار دیگر توانست با همت، تلاش، حضور و غیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه خود حماسه‌ای عظیم و باشکوه خلق کند.

وی خاطرنشان کرد: در طلیعه سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم زرند یکپارچه و هم‌صدا، بیعت و میثاق دوباره خویش را با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و جانشین بر حق ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تجدید و برگ زرین دیگری را بر صفحات پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزودند.

فرماندار زرند با بیان اینکه از حضور بی‌نظیر مردم ولایتمدار زرند در راهپیمائی سراسری یوم‌الله 22 بهمن و سی و سومین بهار آزادی که موجب تداوم اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی شده، تقدیر و تشکر فراوان دارم.

کرمی با بیان اینکه حضوری کم‌نظیری از مردم ولایتمدار زرند و مناطق ریحانشهر، خانوک، بهشت وحدت و یزدان شهر را شاهد بودیم، گفت: این حضور آگاهانه مردم نشان از بصیرت و بیداری مردم و تاثیرگذار نبودن نقشه‌های شوم دشمنان است.

فرماندار زرند از مردم این شهرستان خواست همچون گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های اخذ رأی برای مجلس بار دیگر توطئه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کنند.

کرمی تصریح کرد: مردم شهرستان زرند با انتخاب آگاهانه نامزد خود برای مجلس شورای اسلامی موجب سلامت، سرافرازی و سربلندی میهن اسلامی را فراهم آورند و برگ زرین دیگری را بر اوراق پرافتخار و درخشان این شهرستان رقم بزنند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول