اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 27

حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی‎کننده طرح‎های استکبار است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه استان گلستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۲ اسفند خنثی‎کننده طرح‎های استکبار است.

حضور گسترده مردم در انتخابات خنثی‎کننده طرح‎های استکبار است

سیدحسن سیدی امروز در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به راه‎های افزایش مشارکت سیاسی مردم در انتخابات اظهار داشت: توجیه مردم نسبت به اهمیت مشارکت و تاثیر آن در موقعیت نظام جمهوری اسلامی می‎تواند از راه‎های تحقق این هدف باشد.

وی این راه‎های را از طریق ائمه جمعه و جماعات، برگزاری میزگرد، کرسی‎های آزادفکری در دانشگاه‎ها، توجیه مردم از طریق صدا و سیما، برگزاری مسابقات فرهنگی از فرمایشات امام خامنه‎ای درباره انتخابات، تعداد نامزدهای انتخابات، فعالیت آنها و سخنرانی فرهیختگان در جامعه عملی دانست.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان با اشاره راهکار عملی‎سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد انتخابات خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار انتخاباتی کشور، نقش عملی احزاب (حزبی شدن انتخابات)، جدی گرفتن تخلفات انتخاباتی، نادیده گرفتن مصلحت‎های بی‎جا، نظارت نمایندگان بر کار خود، تبلیغ و آموزش فرمایشات رهبری در جامعه از مهم‌ترین راهکارهای عملی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات است.

سیدی ابراز داشت: برای مقابله با توطئه‎های دشمنان نظام باید ضمن افشای نقشه دشمن از طریق رسانه‎ها و بیان اهمیت انتخابات، شناخت منابع شایعه‎افکن و مقابله با آنها و رعایت حدود باید و نباید در تبلیغات نامزدها در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حضور گسترده خنثی‎کننده طرح‎های استکبار است، اضافه کرد: ایران ام‎القری اسلامی است، لذا باید پاسدار نظام مردم‎سالار دینی و ارائه به مردم باشد چرا که وقتی مشارکت در کشورهایی مثل مصر و تونس بالای 60 درصد بوده اگر در کشور ما این مشارکت کمتر باشد انقلاب مورد هجمه تبلیغاتی دشمنان قرار خواهد گرفت.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان با اشاره به ضرورت مقابله با جریان انحرافی و فتنه در انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: باید ضمن تنگ شدن میدان برای فعالیت جریان انحرافی و فتنه، جلوی توزیع امکانات مالی به نامزدها گرفته شود.

سیدی ادامه داد: باید در آستانه انتخابات ماهیت جریان فتنه و انحراف به طور پیوسته در قالب‎های مختلف برای مردم افشا شود.

وی ادامه داد: انحراف نظام از مسیر اسلام، نفوذ بیگانگان و خیانت به اسلام و مسلمین از مهم‌ترین تهدیدات جریان انحرافی و فتنه برای آینده نظام است.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان گفت: مجلس نهم به نمایندگانی همچون نمایندگانی ولایت‎مدار، کارآمد، ساده‎زیست، شجاع دارای روحیه ‎جمعی نیاز دارد.

سیدی تصریح کرد: صداقت، فعالیت در قانون‎گذاری، نظارت بر کار مجریان، ایجاد هماهنگی در بین مسئولان و آماده‎سازی برای جذب سرمایه از مهم‌ترین ویژگی‎های است که نمایندگان گلستان با توجه به محرومیت‎های تاریخی که دارد باید دارا باشد.

این مسئول با اشاره به رعایت اخلاق از سوی کاندیدا عنوان کرد: بر اساس فرمایشات رهبری کاندیدا تبلیغات رنگارنگ را نداشته باشند و ضمن پرهیز از وعده و عید بی‎مورد کارهایی که وظیفه شان نیست، تبلیغ نکنند.

دبیر حزب موتلفه استان گلستان در مورد فرمایش و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص مادی‎گرایی و اشرافی‎گرایی، تجمل‎گرایی و جمع کردن ثروت به شکل نامشروع که تهدیداتی برای نظام و بدبینی مردم دارد، افزود: با توجه به فرمایش امام راحل علم اخلاق را باید همه قشرهای جامعه باید بدانند و عمل کنند فراموشی خدا، معاد مرگ، عدم تربیت درست، تعلیم علوم انسانی غرب، حب جاه و مقام و به کارگیری اقتصاد سرمایه‎داری از عواملی هستند که جهت‎گیری مادی را تقویت می‎کند.

سیدی در پایان اذعان داشت: در حالی که قدرت نظام براساس معنویت است، دوری از رفتارهای معنوی از قدرت ما می‎کاهد در این صورت است که انسان گرفتار دنیاگرایی می‎شود و دشمن بر ما پیروز می‎شود.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول