اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی:

حضور پرشور مردم در انتخابات برای جهانیان پیام دارد‌

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات برای جهانیان پیام دارد‌.

حضور پرشور مردم در انتخابات برای جهانیان پیام دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی عصر امروز در همایش داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد، رسانه‌ها، مطبوعات، دانشگاهیان و دیگر نهادهای اجتماعی نقش مهمی در حضور مردم در حرکت‌های اجتماعی و سیاسی دارند.

وی افزود: دیده‌بانی، هدایت افکار عمومی و امر به معروف و نهی از منکر سه کارکردی است که توسط نهادهای اجتماعی صورت می‌گیرد و سبب بالندگی و رشد جامعه می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: دورنمای انتخابات در استان بسیار مطلوب و سالم است.

فتح‌الهی اضافه کرد: رقابت سالم و پاسداشت از اصل حاکمیت ملی خطوط قرمزی است که باید از سوی همه کاندیدها رعایت شود.

رئیس ستاد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه کاندیداهای نمایندگی مجلس باید با استراتژی ملی برای رشد و توسعه منطقه برنامه‌ریزی کنند، اظهار داشت: پرداختن به موضوعات ملی و منطقه‌ای بسیار مهم است و داوطلبان نمایندگی مجلس باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با همت و برنامه‌ریزی خوب کاندیداها، فضایی پر از نشاط و صمیمیت را در انتخابات شاهد باشیم که این مهم با مشارکت و همدلی کاندیداها محقق می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با بیان اینکه حمایت از حقوق داوطلبان از وظایف وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: ما آماده هستیم برای تمام داوطلبان نمایندگی مجلس، همفکری راهبردی ارائه دهیم تا فضای عمومی جامعه برای برگزاری انتخابات سالم آماده شود.

وی با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی هدیه بزرگ انقلاب به مردم ایران است و جمع کردن جمهوریت و اسلامیت در قالب مشارکت مردمی برای اعتلای دین در جامعه به بهترین نحو در ایران اسلامی تبلور یافته است، تصریح کرد: دموکراتیک‌ترین حکومت در دنیا نظام سیاسی ایران است، انتخابات برای ما یک اصل است و حضور پرشور مردم برای جهانیان پیام دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول