اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا خبر داد

افزایش 10 درصدی مدارس یک‌شیفته در نکا

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: در سال جاری با رشد 10 درصدی مدارس یک‌شیفته در نکا مواجه هستیم.

افزایش 10 درصدی مدارس یک‌شیفته در نکا

علی‌اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا بیان داشت: تعداد مدارس یک‌شیفته در سال گذشته 65 درصد بوده که در سال جاری با رشد 10 درصدی مواجه بودیم، اما همچنان از شهرهای اطراف عقب هستیم.

وی بیان داشت: با یک‌شیفته کردن مدارس، دانش‌آموزان در نوبت صبح، مشغول به تحصیل می‌شوند و در روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تاثیر بسزایی دارد.

کارگر یادآور شد: کمک خیرین در یک‌شیفته کردن مدارس بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم در سال تحصیلی آینده تمام مدارس نکا با همکاری خیرین، یک‌شیفته شوند.

این مسئول اضافه کرد: با یک‌شیفته شدن مدارس علاوه بر اینکه در شیفت قبل از ظهر فعالیت آموزشی به نحو احسن انجام می‌گیرد، افزایش فضا و زمان و گسترش فعالیت‌های پرورشی و فوق برنامه از جمله مزیت‌های تک شیفته شدن مدارس است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا با بیان اینکه برای تک شیفت کردن مدارس اهداف بلندی دنبال می‌شود، تصریح کرد: تمام توان خود را به این مسائل می‌گذاریم تا شاهد بالا رفتن کیفیت آموزشی دانش‌آموزان باشیم.

کارگر ادامه داد: دانش‌آموزان در این مدارس، زمان لازم برای امور فوق برنامه و کارهای فرهنگی، هنری و یادگیری مهارت‌های زندگی اجتماعی را بدست می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا همچنین خاطرنشان کرد: ساماندهی فضاهای آموزشی نیز در دستور کار ما قرار دارد که با برنامه‌ریزی مناسب محقق می‌شود.

کارگر تاکید کرد: همکاری دانش‌آموزان و اولیای آنها در هرچه بهتر اجرا کردن این طرح بسیار تاثیر‌گذار است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول