اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

انتخابات نیت بدخواهان را رسوا می‌کند / تحویل شکایات تا 24 بهمن ماه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردبیل گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با همراهی و پشتیبانی خوب مردم برگزار می‌شود، نیت بدخواهان نظام را آشکار و مقصد شوم آنها را برملا می‌کند.

انتخابات نیت بدخواهان را رسوا می‌کند / تحویل شکایات تا 24 بهمن ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در انتخابات مجلس نهم در اردبیل اظهار داشت: تکرار حماسه‌ای با شکوه‌تر از 22 بهمن در روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند بار دیگر معیار و محک پشتیبانی و اقتدار ملت ایران را افزون‌تر می‌کند و دشمنان تا بن دندان مسلح این کشور را ناامید از هرگونه اندیشه و آرمان پلید می‌کند.

وی با یادآوری این‌که با حضور حماسی ملت در راهپیمایی دیروز دشمن از هم اکنون برای حضور ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی دندان تیز کرده و قصد انجام برخی تحرکات بی‌سرانجام را دارد، تصریح کرد: آنها همچنان در حیرت حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن مدهوش شده‌اند که روز 12 اسفند امسال یک ضربه کاری دیگر به هیمنه پوشالی استکبار وارد می‌کند و آنها را در حرکت‌های رنگارنگ خود دچار سردرگمی و انحراف واقعی می‌کند.

اکبری صلابت انتخابات در ایران را تضمین‌کننده امنیت و پیشرفت روزافزون کشور بیان کرد و افزود: عده‌ای تلاش می‌کنند تا نماد برجسته مردم‌سالاری دینی را که همان انتخابات آزاد و با شکوه است به صحنه انحراف و تشویش اذهان عمومی و تخریب باور ملت تبدیل کنند در حالی که به یقین در این حرکت خود نیز شکست مفتضحانه‌ای را می‌خورند.

این مسئول رعایت موازین اخلاقی را در انتخابات از سوی کاندیداها و طرفدارانشان ضروری توصیف کرد و ادامه داد: ‌تخریب کاندیداها و افترا بستن به عوامل اجرایی و نظارتی دور از انصاف، صداقت و اخلاق حسنه است و هر کس نسبت به آن اقدامی کند در حقیقت به صحنه باور و اعتماد مردم خدشه وارد کرده است.

وی در ادامه سخنان خود بزرگ‌ترین مسئولیت مجریان انتخابات را حفظ سلامت، امانتداری و برگزاری زمینه‌ای شایسته با هدف حضور حداکثری مردم و حفظ اصول و مقررات قانونی توصیف کرد و بیان داشت: هر بی‌قانونی که به سلامت انتخابات خدشه و لطمه‌ای وارد کند، مورد قبول نیست و به جد از آن پرهیز می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار اردبیل به فرصت سه روزه برای تحویل شکایات نامزدها در مرحله بررسی صلاحیت‌های شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تا روز دوشنبه 24 بهمن ماه فرصت دارند شکایت خود را به صورت مستقیم به شورای نگهبان تحویل دهند و این شورا فرصت یک هفته‌ای دارد تا به اعتراضات رسیدگی و روز دوم اسفندماه نتایج را به فرمانداری‌ها ابلاغ و لیست نهایی کاندیداها را از طریق رسانه‌ها و اعلام عمومی به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی خاطر نشان کرد: لیست افراد رد صلاحیت شده 21 بهمن ماه به فرمانداری‌ها ابلاغ و ما نیز به کاندیداها اطلاع دادیم و افراد رد صلاحیت شده فرصت دارند در مهلت مقرر شکایت خود را به صورت مستقیم تسلیم شورای نگهبان کنند.

اکبری بار دیگر از تمام طرفداران کاندیداها، جریانات، گروه‌ها و رسانه‌ها خواست پایبند به قانون در زمینه تبلیغات باشند و از هرگونه تبلیغات زودهنگام و خارج از چهارچوب قانون پرهیز کنند چرا که مهلت یک هفته‌ای و تا 24 ساعت مانده به روز انتخابات در قانون برای تبلیغات و آشنا کردن مردم با کاندیداها تعیین و معین شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین همه افراد جامعه را به حضور با شکوه در صحنه انتخابات فرا خواند و تصریح کرد: هیچ کاندیدا و طرفداران آنها حق شایعه‌سازی و برخی اقدامات غیرقانونی را که به اعتماد و باور ملت ضربه وارد می‌کند، ندارند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول