اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 22

غربی‎ها منتظر مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: غربی‎ها با توجه به الگو بودن ایران برای کشورهای اسلامی منتظر مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند.

غربی‎ها منتظر مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام یدالله غلامی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه گرگان با توجه به مسئله پیش‌ روی کشور در امر انتخابات آن را یکی از امور مهم نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم بابصیرت و ولایت‎مدار ایران با توجه به شرایط جهانی در انتخابات 12 اسفندماه همچون راهپیمایی 22 بهمن روز گذشته چشم جهانیان را خیره خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 30 انتخابات پشت سر گذاشته شده و در مسئله انتخابات چند مطلب قابل توجه است یکی شرکت در انتخابات که به فرموده امام راحل (ره) شرکت در انتخابات یک تکلیف است یعنی مثل نماز، روزه و زکات یک تکلیف شرعی و دینی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: در تعبیرات رهبری، هم تکلیف آمده و هم حق که بعضی از سیاسیون از گذشته‎ها روی حق بودن در انتخابات مانور می‌دادند و می‎دهند، ولی در تکلیف بودن حرف و نظری ندارند و یا مخالفت می‎کنند.

غلامی با توجه به فرموده امام (ره) که شرکت در انتخابات برای مردم یک تکلیف است آن را، هم در جمهوری اسلامی و هم برای دنیا مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: خیلی از کشورها انتخابات برگزار می‎کنند، ولی مردم دنیا با خبر نمی‌شوند برای انتخابات ایران دشمنان ما مخصوصاً غربی‎ها از مدت‎ها قبل خیز بر می‎دارند و روی آن نظر دارند.

وی با توجه به دو ویژگی این انتخابات یکی به دلیل نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 و دوم بیداری کشورهای اسلامی، شرکت در آن را بسیار مهم دانست و به حضور حداکثری مردم تاکید کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان از حضور بابصیرت مردم همیشه در صحنه استان و کشور در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: مردم هوشیار ایران همچون 33 سال اخیر با حضور پرشور خود در راهپیمایی جواب دشمن‎شکنی به توطئه‎های و تحریم‎های استکبار جهانی و کشورهای غربی که نمی‎خواهند پیشرفت این نظام را ببینند دادند.

غلامی تاکید کرد: مردم با این حضور میلیونی ثابت کردند تا پای جان از دستاوردهای انقلاب، امام راحل، شهیدان و فرمایشات مقام معظم رهبری دفاع خواهند کرد.

ملت با بصیرت در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را منویات رهبری نشان دادند و به دشمنان گفتند دست از حمایت نظام در سخت‎ترین شرایط بر نخواهند داشت.

در پایان مراسم حجت‎الاسلام محمود ابری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان معرفی و از زحمات حجت‎الاسلام محمد بیگلری تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول