اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

9 پروژه عمرانی در آبپخش افتتاح شد

خبرگزاری فارس:بخشدار آبپخش گفت: 9 پروژه عمرانی در آبپخش افتتاح شد.

9 پروژه عمرانی در آبپخش افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز صبح امروز در آئین بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی در آبپخش اظهار داشت: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ کشور است و امت مسلمان ایران اسلامی در این ایام با تبعیت از دستورات امام خمینی (ره) و رشادت و دلاوری رژیم منحوس پهلوی را نابود کردند.

بخشدار آبپخش ادامه داد: بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر امری لازم و ضروری است و تمامی مسئولان باید همت و تلاش خود را برای بزرگداشت هر چه بهتر این ایام به کار گیرند.

خرم‌روز خاطر نشان کرد: تلاش برای عمران و آبادانی بخش آبپخش همواره سرلوحه مسئولان این بخش بوده و همگی در این راستا گام‌های ارزشمندی برداشته‌اند که هر روز طعم و رایحه خوش خدمت به مردم این بخش می‌رسد.

وی در همین راستا افزود: در سال جاری در بخش آبپخش اقدامات ارزنده‌ای در راستای عمران و آبادانی این بخش صورت گرفته و در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح، کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه عمرانی در سطح بخش آبپخش هستیم.

این مسئول ابراز داشت: کلنگ‌زنی کانال آبیاری سید ناصری، افتتاح کانال آبیاری دشتی، افتتاح سلف‌ سرویس دبیرستان شبانه‌روزی امام جعفر صادق (ع) و ... از پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آنها خواهیم بود.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: بخش آبپخش یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی شهرستان دشتستان و استان بوشهر است و از شاخص‌ترین پروژه‌هایی که در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آن خواهیم بود، پروژه‌های مربوط به کانال‌های آبیاری است که تاثیر بسزایی در رشد و رونق کشاورزی منطقه دارد.

خرم‌روز با اشاره به اینکه در دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم شاهد توجه خاص به امر سامان‌دهی یادمان‌های شهدا بوده‌ایم، اذعان داشت: کلنگ‌زنی گلزار شهدای محله بهرام‌آباد با اعتبار بالغ بر 450 میلیون ریال یکی از پروژه‌هایی است که در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم.

 

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول