اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود.

دانشگاه علمی‌کاربردی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه پنجشنبه در جشن بزرگ انقلاب در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان آبپخشی اظهار داشت: دهه فجر تلالو ظلم‌ستیزی و حقیقت‌طلبی امت مسلمان ایران اسلامی است و در سال‌های انقلاب مردم ایران با تبعیت تام از فرامین و دستورات معمار کبیر انقلاب رژیم منحوس پهلوی را نابود کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای قوانین و احکام الهی و دین مبین اسلام را روی کار آوردند.

احمد خرم‌روز خاطرنشان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بازگو کردن و تشریح و تبیین اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید در این ایام جوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند را مورد توجه قرار دهیم و از تمام توان برای معرفی انقلاب اسلامی ایران و اهداف و آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به ایشان بهره‌بریم.

وی در همین راستا افزود: پشتیبانی از ولایت فقیه، حراست و حفاظت از مرز و بوم اسلامی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین اهداف شهدا بود و ما نیز امروز باید در همین راستا گام برداریم.

خرم‌روز با اشاره به جمله "ز گهواره تا گور دانش‌ بجوی" اذعان داشت:‌ دانش‌طلبی و علم‌آموزی در دین مبین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و پیامبر اکرم (ص) همواره مسلمانان را به علم‌آموزی دعوت کرده‌اند و بر ما واجب است در این مسیر گام برداریم.

این مسئول به رشد روزافزون علمی ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت مسلمان ایران اشاره کرد و ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولی عظیم در عرصه علم و دانش میهن اسلامی هستیم و هر چه درخت پرثمر انقلاب تنومندتر می‌شود قله‌های علم و دانش نیز یکی پس از دیگری توسط دانشمندان جوان ایران اسلامی فتح می‌شوند.

خرم‌روز عنوان کرد: دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترور‌ دانشمندان جوان ایرانی سعی در توقف و ایجاد رخنه و شکاف در موتور محرک علمی ایران اسلامی دارند ولی باید بدانند امروزه تمامی جوانان ایرانی در راه کسب علم و پیشرفت میهن اسلامی خود گام برمی‌دارند.

بخشدار آبپخش از استقلال اداره آموزش و پرورش آبپخش در سال تحصیلی آینده خبرداد و گفت: مکاتباتی با مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان صورت گرفته و انتظار داریم در سال 91 شاهد ارتقاء نمایندگی آموزش و پرورش به اداره مستقل آموزش و پرورش بخش آبپخش باشیم.

خرم‌روز از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی آبپخش در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اذعان داشت: مقدمات استقرار دانشگاه علمی‌کاربردی در آبپخش فراهم شده و هیئت موسس نیز انتخاب شده‌اند و امید داریم با پیگیری جدی نماینده هیئت موسس در مهرماه سال91 شاهد پذیرش دانشجو در این دانشگاه باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول