اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از دوره استعدادیابی صورت گرفت

ابراز رضایت سرپرست فدراسیون از پیشرفت دو و میدانی قم

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشورمان با حضور در قم از امکانات این رشته ورزشی بازدید و از پیشرفت‌های قم در این رشته ابراز رضایت کرد.

ابراز رضایت سرپرست فدراسیون از پیشرفت دو و میدانی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، افشین داوری شنبه شب به منظور دیدار با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی استان قم در شهر مقدس قم حضور یافت و در این دیدارها وضعیت دو و میدانی قم را مورد بررسی قرار داد.

داوری که بعد از دوران مدیر کلی در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی از فعالیت در دستگاه ورزش کشور بازنشسته شد، از سوی این وزارتخانه مسئولیت سرپرستی یکی از فدراسیون‌های مدال‌آور ورزشی یعنی دو و میدانی را بر عهده گرفته است.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در دیداری که از قم و حضور در جمع ورزشکاران هیئت دو و میدانی استان قم داشت از نزدیک اجرای تست‌های استعدادیابی کارشناسان دو و میدانی را که با همکاری هیئت قم و هیئت دو و میدانی سپاه علی‌ابن‌ابیطالب (ع) برگزار شد، مورد بازدید قرار داد.

همچنین در نشست ورزشکاران و دست‌اندرکاران هیئت دو و میدانی استان قم، ابوالقاسم اکرمی رئیس این هیئت که علاوه بر ریاست هیئت دو میدانی، مسئولیت ریاست هیئت‌های دو و میدانی بسیج و آموزش و پرورش قم را نیز بر عهده دارد چکیده‌ای از فعالیت‌ها، موفقیت‌ها و البته مشکلات و کاستی‌های این رشته ورزشی مدال‌آور را به سمع و نظر سرپرست فدراسیون دو و میدانی رساند.

داوری نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه فدراسیون دو و میدانی در صدد توجه بیشتر به دو و میدانی استان‌ها است اظهار کرد: از ارتباط بسیار نزدیک و تعامل سازنده هیئت دو و میدانی قم با آموزش و پرورش استان به لحاظ اینکه منبع گسترده نیروی انسانی اعم از داور، مربی و ورزشکار در این نهاد عظیم وجود دارد، بسیار خوشحالم چرا که این مهم موجب پشتوانه‌سازی برای دو و میدانی کشور خواهد بود.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی در ادامه سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم، در اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور یافت و از نزدیک با عباس جهان‌بینی و رسول منعم مدیر کل و معاون توسعه ورزش این اداره کل دیدار کرد، ضمن اینکه طرفین در خصوص راهکارهای توسعه دو و میدانی قم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از جمله مباحث مطرح شده در دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با سرپرست فدراسیون دو و میدانی، موضوعات مربوط به دو و میدانی قم و راهکارهای تجهیز امکانات و گسترش آن در نقاط مختلف شهر و استان مقدس قم بود.

ساخت و تجهیز پیست تارتان زمین چمن مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که از سال‌های دور خاکی بوده و مورد استفاده قرار می‌گرفته است، در این دیدار مطرح شد که مدیر کل ورزش و جوانان در این دیدار ساخت این پیست را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و از هیئت دو و میدانی به سبب تلاش‌های وافر در راستای قهرمان‌پروری و استعدادیابی ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول