اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

رقابت‌های تشویقی دو و میدانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، این هیئت رقابت‌های تشویق خود را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌کند.

رقابت‌های تشویقی دو و میدانی برگزار می‌شود
غلامرضا امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های تشویقی جزو برنامه‌های داخلی هیئت دو و میدانی استان اصفهان است.
وی ادامه داد: هدف از برپایی رقابت‌های تشویقی دو و میدانی کشف استعداد‌ها و نخبگان این رشته ورزشی و به دنبال آن افزایش توان کاری هیئت دو و میدانی استان اصفهان است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: این هیئت برنامه‌های داخلی خود را در راستای برنامه‌های فدراسیون دو و میدانی و تا آنجا که با اهداف فدراسیون تداخل کاری پیدا نشود اجرا می‌کند.
وی اشاره‌ای به رقابت‌های صحرانوردی قزوین کرد و افزود: در این مسابقات تیم نوجوانان هیئت دو و میدانی استان اصفهان توانست رتبه چهارم را از آن خود کند.
امینی اضافه کرد: رقابت‌های صحرانوردی قزوین ویژه آقایان و نوجوانان متولد 1374 به بالا در این مسابقات حضور داشتند.
وی در مورد رقابت‌های داخل سالنی انتخابی تیم ملی تهران نیز بیان داشت: در این مسابقات رضا قاسمی از تیم 17 نفره هیئت دو و میدانی استان اصفهان توانست، تنها سهمیه ورودی قهرمانی جهانی داخل سالن را کسب کند.
رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با اشاره به اینکه قاسمی در رقابت‌های داخل سالن، 60 متر را در مدت زمان 6 ثانیه و 62 صدم ثانیه طی کرد، تصریح کرد: ورزشکار اصفهانی خود را برای رقابت‌های جهانی ترکیه مهیا می‌کند.
وی افزود: رقابت‌های داخل سالن ترکیه به احتمال زیاد پس از عید برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول