اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی مازندران:

دو و میدانی‌کاران مازندران در انتخابی تیم ملی طلایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی مازندران از کسب دو مدال طلا و دو مدال نقره توسط دو و میدانی‌کاران مازندرانی خبر داد.

دو و میدانی‌کاران مازندران در انتخابی تیم ملی طلایی شدند
محمد خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و وحید صدیق در پرش سه گام  دو مدال طلا و بهزاد ایمانی در پرش ارتفاع و وحید صدیق در پرش طول دو مدال نقره حاصل تلاش دو و میدانی‌کاران مازندرانی در این رقابت‌ها بوده است.
خاوری بیان داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن آقایان کشور با معرفی نفرات برتر در مواد مختلف به پایان رسید.
این مسئول ورزشی در ادامه اظهار داشت: در پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده از مازندران با  2.15 متر مدال طلا گرفت و بهزاد ایمانی از مازندران با 2.06 متر مدال نقره را بر گردن آویخت.
رئیس هیئت دو و میدانی مازندران ادامه داد: در پرش سه گام وحید صدیق از مازندران با رکورد 15.48 متر مدال طلا کسب کرد و همچنین در پرش طول وحید صدیق از مازندران با رکورد  7.25 متر مدال نقره را بر گردن آویخت.
خاوری اضافه کرد: ورزشکاران مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی دو و میدانی داخل سالن کشور دو مدال طلا و دو مدال نقره کسب کردند.
وی در پایان یادآور شد: اورنگ مستقیم، سید علی خاوری و محمدتقی کرامتی مربیان تیم دو و میدانی مازندران و سید محمد خاوری سرپرستی این تیم را برعهده داشتند.
انتهای پیام/ر30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول