اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم دو و میدانی شهرستان دشتستان خبر داد

دعوت از 2 دونده دشتستانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی

خبرگزاری فارس: مربی تیم دو و میدانی شهرستان دشتستان از دعوت دو دونده دشتستانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی خبر داد.

دعوت از 2 دونده دشتستانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباس امیری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌هایی است که در ورزش جایگاه ارزشمندی دارد و برای ارتقای سطح ورزش این شهرستان اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی افزود: دو و میدانی در دشتستان سابقه و قدمت زیادی دارد و همه‌ ساله شاهد افتخارآفرینی دونده‌های این شهرستان در سطح کشور هستیم.

مربی تیم دو و میدانی شهرستان دشتستان از دعوت دو دونده دشتستانی به اردوی تیم ملی دو و میدانی خبر داد و خاطر نشان کرد: امروز یکی از مسئولان فدراسیون دو و میدانی در تماس تلفنی خود با هیئت دو و میدانی دشتستان از دعوت دو ورزشکار برازجانی به نام‌های مصطفی خسروی و محمد کشاورز به اردوی تیم ملی جوانان خبر داد.

امیری تصریح کرد: خسروی در ماده پرش سه‌ گام و کشاورز در ماده پرش طول به این اردو دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: این دو ورزشکار باید در تاریخ یازدهم و دوازدهم بهمن ماه جاری در اردوی تیم ملی داخل سالن جوانان کشور که در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار می‌شود، شرکت کنند.

این مربی دو و میدانی گفت: مسابقات بین‌المللی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارک فجر، 15 و 16 بهمن ماه جاری با حضور هفت تیم آسیایی و یک تیم اروپایی که احتمالاً  کشور سوئد است در مشهد برگزار خواهد شد.

امیری یادآور شد: با همه توان از ورزشکاران رشته دو و میدانی در این شهرستان حمایت می‌کنیم و امیدوار هستیم شاهد موفقیت بیشتر این ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول