اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

مسئولان از نقد منصفانه استقبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: مسئولان استان آذربایجان غربی از نقد منصفانه از عملکرد دولت در استان استقبال می‌کنند.

مسئولان از نقد منصفانه استقبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده در همایش داوطلبان نمایندگی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی همانند 22 بهمن با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی ستون فقرات دشمن را خواهند شکست.

وی افزود: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند هرچه تهدیدها و تحریم‌ها بیشتر شود شور، نشاط و سرزندگی مردم نیز بیشتر می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی روند برگزاری انتخابات در استان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: با این روند و رعایت نکات قانونی توسط کاندیداها، انتخاباتی بسیار خوب با حضور حداکثری مردم را شاهد خواهیم بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس باید در کنار نقد عملکرد دولت و مسئولان اجرایی استان و پیگیری مطالبات مردم، اقدامات انجام شده را به مردم بازگو کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان نمایندگی مجلس باید از امید، شور و نشاط با مردم سخن بگویند، تصریح کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس باید علاوه بر دفاع از عملکرد نظام از امید، شور و نشاط با مردم سخن بگویند.

استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی‌های عظیم مردمی تشکر کرد و افزود: حضور گسترده و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب ایجاد روحیه مضاعف و انگیزه بیشتر در بین خدمتگزاران نظام و سبب یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شد.

وی با تقدیر از احساس وظیفه داوطلبان نمایندگی مجلس در استان گفت: شما بر اساس احساس تکلیف برای خدمتگزاری بیشتر به نظام اسلامی و مردم در عرصه انتخابات حاضر شدید و این جای تقدیر دارد.

جلال‌زاده تأکید کرد: مردم از شما که قصد دارید نماینده آنها باشید انتظار بیشتری دارند و این مسئله باید مورد توجه داوطلبان و طرفداران آنها باشد.

استاندار آذربایجان غربی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواست تا در سخنرانی‌ها و برنامه‌های اعلامی علاوه بر ارائه راهکارهای لازم برای توسعه استان خدمات نظام اسلامی را نیز برای مردم تشریح کنند و از هر گونه ایجاد انتظار و وعده‌هایی که امکان اجرایی ندارند پرهیز کنند.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مأیوس کردن مردم حرام است از این رو در سخنرانی‌ها و جلسات خود با مردم از امید، شور و نشاط سخن بگویید و از هر گونه سخنان مأیوس‌کننده که سبب خوشحالی دشمنان می‌شود بپرهیزید.

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در رژیم طاغوت رأی و نظر مردم هیچ اهمیتی نداشت اما اکنون به برکت نظام اسلامی این امکان فراهم شده است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آرای مستقیم مردم به مجلس راه می‌یابند.

به گفته جلال‌زاده برگزاری انتخابات هیچ خللی بر اراده امور، کار و تلاش مسئولان وارد نکرده است.

وی یادآور شد: افتتاح 775 طرح با 7 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار در ایام مبارک دهه فجر حاکی ادامه کار و تلاش در استان است.

این مسئول ادامه داد: پروژه‌های افتتاح شده در این ایام مبارک از نظر ریالی 30 درصد نسبت به دهه فجر سال گذشته رشد دارد و این در حالی است که در کنار پروژه‌های افتتاح شده تعدادی از طرح‌های بزرگ در حوزه اقتصادی و آب و خاک نیز آماده افتتاح و بهره‌برداری هستند.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول