اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از مردم تقدیر کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشورو گسترده مردم مومن و ولایی لرستان در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن تشکر کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از مردم تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در بیانیه مشترک حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و دکتر حبیب‌الله دهمرده آمده است: دورود بیکران خداوند بر همه مجاهدان و مبارزان راه حق، شیرزنان و آزاد مردانی که در طریق پاسداری از ارزش‌ها و تعهد به آرمان‌های الهی در طول تاریخ با تمام هستی خویش، خالق حماسـه‌های بی‌بدیل ایثار حضور و بصیرت بوده‌اند.

در این بیانیه افزوده شده، سلام بر همه مردم آزاده، سرافراز و شریف لرستان در همه جای این خاک شیرپرور که همواره در پایبندی و تعهد به آرمان‌های اصیل و بلند انقلاب اسلامی و امام عظیم‌الشان و بنیانگذار این نظام سیاسی، الهی و تبعیت و پیروی از فرامین و منویات ولی امر مسلمین جهان و رهبر فرزانه انقلاب دارای سوابق درخشان بوده و با حضور دشمن شکن، پرشور و حماسی خود در یوم الله 22 بهمن ماه روز تحقق وعده الهی نشان دادید، که بیش از پیش به این انقلاب که ثمره خون شهیدان و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان راه خداست وفادار و پایبند هستید.

این بیانیه می‌افزاید، اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از این حضور با بصیرت و دشمن شکن شما مردم ولایتمدار و با اصالت لرستان بر این باوریم که حضور معنادار، حماسی و دشمن شکن شما خواب مستکبرین و بدخواهان عالم بشریت را که تاب تحمل انوار قدسی این انقلاب الهی را ندارند آشفته ساخته و یأس و نومیدی را بیش از پیش بر آنها مستولی گردانیده است.

در بیانیه امام جمعه خرم‌آباد و استاندار لرستان تصریح شده، امید است در سایه رهبری‌های حکیمانه و تدابیر دور اندیشانه مقام معظم رهبری و حضور همیشگی شما مردم وفادار و حماسه ساز لرستان در کنار سایر هموطنان مسلمان، ایران اسلامی این انقلاب الهی به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) متصل شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول