اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نوروز

بلوارها و معابر اصلی شیراز خط‌کشی و ایمن‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از خط‌کشی و ایمن‌سازی بلوارها و معابر اصلی در آستانه نوروز خبر داد.

بلوارها و معابر اصلی شیراز خط‌کشی و ایمن‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ناصری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در کنار معابر، خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده مقابل مراکز زیارتی و سیاحتی و هسته مرکزی شهر نیز در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: هر ساله خط‌کشی معابر و گذرگاه‌های عابر پیاده انجام شده و در پایان سال نیز برخی معابر تجدید یا به طور مجدد در آستانه نوروز خط‌کشی می‌شوند.

وی اضافه کرد: تابلو راهنمای مسیر شهری و مکمل راهنما نیز در مکان‌های مورد نیاز به‌ویژه در ورودی‌های شهر، هسته مرکزی و مبادی منتهی به مراکز زیارتی و سیاحتی نصب می‌شود.

ناصری با اشاره به اینکه شناسایی پارکینگ و رفع نواقص آن در مجاور مراکز مذهبی، گردشگری و توریستی به صورت روباز پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: تاکنون 17 مکان در این مورد شناسایی شده که بعد از تایید به پیمانکاران تحویل و در کنار سایر پارکینگ‌های شهر در ایام نوروز آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی می‌شوند.

این مسئول در ادامه گفت: نظارت مستمر بر فعالیت پارکینگ‌ها به صورت ویژه با حضور بازرسان محسوس سازمان ترافیک از 29 اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

وی راه‌اندازی شیفت واحد اجرایی و مرکز کنترل ترافیک را از ملزومات و برنامه‌های نوروزی این سازمان عنوان کرد و افزود: واحد اجرایی سازمان برای رفع هرگونه اشکال و نقص در چراغ‌های فرماندهی و تابلو و علائم شهر و مرکز کنترل ترافیک برای گزارش و نظارت تصویری تقاطع‌ها و معابر در کنار عوامل پلیس راهور در صورت وقوع حادثه در ایام نوروز فعال هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با اشاره به راه‌اندازی 9 جایگاه گاز «سی‌ان‌جی» توسط شهرداری شیراز در راستای مصوبه دولت، خاطرنشان کرد: علاوه بر جایگاه‌های گاز «سی‌ان‌جی»، مراکز معاینه فنی خودرو نیز در ایام نوروز فعال و آماده خدمات‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول