اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان خبر داد

نام یک وزنه‌بردار گیلان در فهرست AWF

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان از ارسال نام وزنه‌بردار گیلانی در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان آسیا به AWF (کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا) خبر داد.

نام یک وزنه‌بردار گیلان در فهرست AWF

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود مباحی عصر امروز در جلسه هیئت وزنه‌برداری استان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: فهرست 10 نفره تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا به کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا ارسال می‌شود که نام یک وزنه‌بردار گیلانی در آن درج شده است.

وی افزود: طبق اعلام کمیته روابط بین‌الملل، کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا با نامه‌ای از فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان درخواست کرده که فهرست اولیه تیم ملی را تا 25 بهمن جاری برای AWF ارسال کند و فهرست نهایی نیز باید تا روز 25 اسفند اعلام شود.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون 18 وزنه‌بردار در اردوی تیم ملی حضور دارند که از بین آنها سید مهدی پانزوان از گیلان به همراه مرتضی رضائیان، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در رده سنی بزرگسالان وزنه می‌زنند و سایر نفرات تشکیل دهنده تیم ملی را جوانان تشکیل می‌دهند.

مباحی خاطرنشان کرد: چهل و سومین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای نخست تا دهم اردیبهشت سال آینده در شهر پیونگ تانگ کره جنوبی برگزار می‌شود.

وی گفت: از آنجا که این مسابقات تنها محک جدی وزنه‌برداران ملی پوش تا قبل از حضور در مسابقات المپیک 2012 لندن به شمار می‌رود، کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به این رقابت‌ها دارد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان با اشاره به اردوی یک ماهه تیم ملی وزنه‌برداری در آبادان، اذعان داشت: 18 ملی پوش وزنه‌برداری هفته گذشته وارد آبادان شدند و با اقامت در استراحتگاه مرکزی پتروشیمی، تمرینات خود را در این شهر جنوبی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: سید مهدی پانزوان وزنه‌بردار شایسته گیلانی در دسته 69 کیلوگرم به همراه دیگر ملی‌پوشان در اردو حضور دارد.

به گفته مباحی، ملی‌پوشان زیر نظر کوروش باقری، سرمربی تیم و جواد خوشدل و جورج زالای مربیان تیم تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول