اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:

ضعف داوری شکست‌های اخیر صنعت‌نفت را رقم زد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان گفت: ضعف داوری دلیل اصلی شکست تیم ما در دو هفته اخیر مسابقات لیگ برتر کشور است.

ضعف داوری شکست‌های اخیر صنعت‌نفت را رقم زد
رز جدیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در بازی دو هفته قبل مقابل تیم فوتسال سپاهان اصفهان در حالی که می‌توانستیم تیم برنده میدان باشیم با ناداوری مسابقه را واگذار کردیم.

وی اضافه کرد: به عقیده من برخی مسائل حاشیه‌ای نتیجه دیدار ما در مقابل سپاهان اصفهان را رقم زد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت‌نفت آبادان از دیدار هفته گذشته تیمش در مقابل نیوساید گیلان گفت و افزود: در مسابقه گذشته نیز اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و اخراج بازیکن اصلی ما در نیمه نخست به وضعیت روحی و روانی تیم لطمه زد.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: بعد از چهار پیروزی پیاپی در مسابقات لیگ برتر کشور، دو شکست هفته‌های قبل به لحاظ روحی در مجموعه ما تاثیر منفی گذاشته است.

جدیدی‌زاده با اشاره به دیدار هفته بعد تیمش در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور تصریح کرد: پنج‌شنبه همین هفته در مسابقه‌ای سخت و خارج از خانه به مصاف شاهین بندرعباس می‌رویم.

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی و قدرت خوب نماینده بندرعباس در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران، بازی بسیار مشکلی را پیش‌رو داشته و فکر می‌کنم که نتیجه مساوی بهترین نتیجه ممکن برای ماست.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول