اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 118

انتشار اخبار کاهش حضور در انتخابات یک لطیفه سیاسی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: انتشار اخبار مایوس‌کننده در رسانه‌های غربی و تاکید بر کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای در مجلس نهم نیز یک شوخی و یا در واقع لطیفه سیاسی است.

انتشار اخبار کاهش حضور در انتخابات یک لطیفه سیاسی است

حجت‌الاسلام حسن توپا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته درباره حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بیان داشت: از مدت‌ها قبل رسانه‌های بیگانه با عنوان‌های مختلف، راه‌ها و شیوه‌های متفاوت‌تر از گذشته در تلاشند تا حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را کمرنگ کنند اما فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری فراخوانی مدبرانه برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی بود.

وی اظهار داشت: در روز 22 بهمن ماه نیز همگان دیدند با وجود بارانی و یا برفی بودن هوا در بیشتر نقاط کشور حضور حماسی مردم با نوای همدلی و وحدت همراه بود و چقدر با شکوه این روز مانند یک عید در خاطرات ثبت شد.

توپاحیدری ادامه داد: مردم در 12 اسفند ماه با حضور حداکثری خود جواب یاوه‌گویی‌های سران استکبار را خواهند داد و اثبات می‌کنند که حماسه 22 بهمن سال جاری یک اتفاق مقطعی نبود.

وی تصریح کرد: اهالی خبر، رسانه و فعالان این عرصه تلاش کنند و در این ایام کوتاه مانده به روز انتخابات مجلس نهم برای حضور حداکثری مردم برنامه‌های فرهنگی ارائه دهند، انتشار اخبار و یادداشت‌های آگاهی بخش درباره نقش آحاد ملت در حماسه حضور حداکثری می‌تواند دارای ارزش باشد.

توپا حیدری خاطرنشان کرد: هوشیاری مردم ما در سه دهه اخیر همواره بهترین پاسخ‌ها را برای توطئه بداخلاقان جهانی به همراه داشت. مستکبران فکر می‌کردند که با ترور دانشمندان هسته‌ای ما می‌توانند جلوی حرکات نوید بخش توسعه علمی کشور را بگیرند اما ملت ما تدبیر کردند و به آنان آموختند که در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت فقیه ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

وی بیان داشت: انتشار اخبار مایوس‌کننده در رسانه‌های غربی و تاکید بر کاهش حضور مردم در پای صندوق‌های رای در مجلس نهم نیز یک شوخی و یا در واقع لطیفه سیاسی است زیرا مردم ما در طول تاریخ بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ثابت کردند که همراه و همگام با رهبری هستند و برای بیعت چندین باره با امام راحل و شهدا همواره نقش بسیجی‌وار دارند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر افزود: غربی‌ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری هم در تصور خام خود این را می‌پروراندند که می‌توانند به سیما و چهره زیبای انقلاب اسلامی خدشه وارد کنند اما مردم به میدان آمدند و با مشت‌های گره زده وارد عرصه شدند تا بگویند که ما سربازان نظام و ولایتیم و برای جاوید و ماندگاری خون شهدا هیچگاه کم نمی‌گذاریم.

وی در پایان بیان داشت: اهالی فرهنگ و هنر نوشهر همواره نقشی غیرقابل انکار در حماسه‌های باشکوه بیعت با نظام و رهبری داشتند و مطمئنا خبرنگاران فعال نوشهری که اغلب نیروهای ارزشی و دارای ویژگی‌های خاص هستند برای اطلاع‌رسانی شفاف و تشویق همشهریان خود برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای گام‌های موثری بر خواهند داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول