اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات مجلس سالم و با صلابت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات در ایران اسلامی سالم و باصلابت برگزار می‌شود.

انتخابات مجلس سالم و با صلابت برگزار می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک تقارن دهه فجر انقلاب اسلامی با ولادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام ابراز داشت: مردم این استان بسیار زودتر از سایر نقاط کشور وارد نهضت انقلاب شدند که مبارزات آن‌ها علیه رژیم دست‌نشانده پهلوی مبین این موضوع است.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: عشایر و روستاییان این استان در شکل‌گیری انقلاب نقش بارزی داشتند و گوش به زنگ فرمان امام و پیشوای خود لحظه‌ای از مبارزه و قیام علیه رژیم ستمشاهی دست برنداشتند.

ملک‌حسینی در ادامه به رشادت‌های جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دلاورمردی رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ هشت ساله و دفاع مقدس زبانزد بود.

وی با بیان این‌که سخت‌ترین سنگرهای دشمن را رزمندگان این استان فتح کردند، تصریح کرد: در روزگاری که بیش از 60 کشور دنیا به رژیم بعثی عراق کمک می‌کردند مردم ایران و به ویژه جوانان این استان لحظه‌ای از مبارزه با دشمن بعثی و گرم نگه داشتن تنور دفاع از وطن غافل نشدند.

ملک‌حسینی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی با صلابت برگزار می‌شود و دشمنان نیز به همین دلیل از این نظام کینه به دل دارند.

وی برگزاری انتخابات سالم و باصلابت را خواست نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: باید شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا مردم آزادانه پای صندوق‌های رای بیایند و انتخاب اصلح کنند.

ملک‌حسینی انتخابات را مظهر کرامت و عزت ملت ایران دانست و تصریح کرد: هر چه قدر میزان رای و مشارکت مردم بیشتر باشد نظام جمهوری اسلامی بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول