اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 116

تمام امکانات برگزاری انتخابات مجلس در لاریجان فراهم است

خبرگزاری فارس: بخشدار لاریجان مازندران گفت: تمام امکانات برگزاری انتخابات مجلس در بخش لاریجان فراهم است و هم‌اکنون آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس در این بخش هستیم.

تمام امکانات برگزاری انتخابات مجلس در لاریجان فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاریجان آمل، محمدرضا نصیری شب گذشته در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حسینیه روستای وانای این بخش بیان داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دل اجانب و استکبار جهانی را به درد آورد و آنها را از تحقق اهداف‌شان در ایران اسلامی ناامید کرد.

وی تصریح کرد: از یک هزار و 28 شهید شهرستان آمل 350 سرداران و شهدای آن به این بخش تعلق دارند که نشان از دشمن‌ستیزی مردم این منطقه دارد.

نصیری گفت: ولایت‌مداری، شهادت‌طلبی، دشمن‌شناسی و بصیرت مردم لاریجان در تمام عرصه‌های انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع مقدس و بعد از آن اثبات شده است.

بخشدار لاریجان مازندران با اشاره به اینکه در اواخر سال 1390 دو آزمون بزرگ الهی را در پیش‌رو داشتیم، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین این امتحان‌ها راهپیمایی 22 بهمن بود که دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی برای عدم حضور و کمرنگ کردن مردم در آن تلاش‌های شبانه‌روزی داشتند که بار دیگر مملکت اسلامی ما ناامیدی را در قلوب‌شان ایجاد کردند.

وی با تاکید اینکه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای اعلام انزجار از سران استکباری، آمریکا و انگلیس، صهیونیسم و فتنه‌گران داخلی تحسین برانگیز است، خاطرنشان کرد: این حضور باعث شادی قلب رهبر انقلاب شده و مردم دوباره نشان دادند سر عهد و پیمان خود با آرمان‌های امام امت، شهدا و مقام معظم رهبری هستند.

نصیری با اشاره به اینکه دومین آزمون بزرگ الهی که مردم ما در 12 اسفند ماه در پیش دارند انتخابات نهمین دوره مجلس است، ادامه داد: بخش لاریجان هم‌اکنون آماده برگزاری انتخابات مجلس است تا دوباره برگ زرینی از انقلاب را رقم بزند.

این مسئول با اعلام اینکه مردم باید کاندیدایی اصلح، ولایت‌مدار، انقلابی و دارای قدرت سیاسی را انتخاب کنند، اضافه کرد: نماینده یک شهر شناسه فرهنگی، سیاسی، مذهبی و اجتماعی آن شهر است و کسی باید از سوی مردم راهی خانه ملت شود که بتواند با تمام وجود از حق مردم دفاع کند و همه تلاش او رفاه و آسایش مردم آن شهر باشد.

نصیری عنوان کرد: تمام امکانات برگزاری انتخابات مجلس در بخش لاریجان فراهم است و هم‌اکنون آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس در این بخش هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش لاریجان از لحاظ وسعت جغرافیایی یک هزار و 765 کیلومتر بوده که دارای 68 روستا و شش آبادی است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول