اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله امینی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن

مردم ‌شکوه راهپیمایی 22 بهمن را در انتخابات مجلس تکرار می‌کنند‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم این حضور پرشکوه را بار دیگر در انتخابات مجلس تکرار می‌کنند.

مردم ‌شکوه راهپیمایی 22 بهمن را در انتخابات مجلس تکرار می‌کنند‌

آیت‌الله ابراهیم امینی امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه این انقلاب با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های عده  زیادی از مردم این مرز و بوم به پیروزی رسیده است، گفت: این نظام با رهبری امام خمینی(ره) و از خودگذشتگی پیروان ایشان به ثمر نشست و اگر فداکاری‌ها و ایثار مردم نبود، این پیروزی تاریخی محقق نمی‌شد.

وی ادامه داد: به سبب همین فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌ها است که مردم نظام را متعلق به خود می‌دانند و آن را دوست دارند و در راهپیمایی 22 بهمن با این گستردگی و شکوه و عظمت شرکت کردند و ما همین شکوه و عظمت را بار دیگر در انتخابات خواهیم دید.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه مردم با وجود همه مشکلات و فشارهای مالی باز هم از حمایت از نظام دست‌بردار نیستند، تاکید کرد: حضور مردم در صحنه دلیل بر رضایت کامل آنها از شرایط نیست و امیدواریم مسئولین نظام با همدلی و همکاری مشکلات مردم، به ویژه گرانی و تورم که مردم را به ستوه آورده مهار کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند نامزد انتخاباتی شوند باید توجه کنند که نماینده مجلس شورای اسلامی هستند و باید در تبلیغاتشان اسلام را نشان دهند و اخلاق اسلامی را به نحو احسن اجرا کنند.

وی افزود: اگر آنها اخلاق اسلامی را رعایت نکرده و اقدام به تخریب چهره‌های دیگر کنند و اگر در هزینه‌های تبلیغاتیشان اسراف کنند، معلوم است که صلاحیت نمایندگی مردم را ندارند.

امام جمعه قم در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید با حساسیت نمایندگان خودشان را انتخاب کنند و کسانی را به نمایندگی برگزینند که دلسوز اسلام و انقلاب بوده و هدفشان خدمت به انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول