اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان خبر داد

توجه ویژه مدیر ورزش استان اصفهان به کاراته

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان اصفهان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان همواره توجه ویژه‌ای به ورزش کاراته استان داشته و از آن حمایت کرده است.

توجه ویژه مدیر ورزش استان اصفهان به کاراته

ناهید شهبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت کاراته استان اصفهان با مشکلات مالی و بدهکاری‌های زیادی که از مدیریت هیئت گذشته کاراته استان اصفهان باقی‌ مانده بود دست و پنجه نرم می‌کرد که البته با توجه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان این مشکلات تاکنون برطرف شده است.

وی تأکید کرد: به دلیل همکاری‌های خوب اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان با هیئت کاراته این استان، سبک‌های مختلف کاراته نیز توقع دارند که اداره‌کل بحث حمایت‌های برون‌مرزی خود را از این سبک‌ها مدنظر قرار دهد.

رئیس هیئت کاراته استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به تربیت‌بدنی فولادشهر کرد و بیان داشت: در روز سه‌شنبه این هفته شاهد برگزاری استاژ داوری (بازآموزی داوری) به میزبانی فولادشهر هستیم.

وی تأکید کرد: امشب تیم کاراته امید و بزرگسالان هیئت کاراته استان اصفهان، خود را برای اعزام به رقابت‌‌های انتخابی تیم ملی که در تبریز و در تاریخ 25 بهمن‌ماه برگزار می‌شود آماده کرده‌اند.

شهبازی تأکید کرد: در رقابت‌های کاراته انتخابی تیم ملی تبریز نیز رده سنی نوجوانان و جوانان هیئت کاراته استان اصفهان شرکت کرده و در تاریخ 27 بهمن‌ماه سال جاری با حریفان خود به مبارزه می‌پردازند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول