اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت کاراته‌کاهای 16 تیم

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سبک شیتوریو کشور سوم شدند

خبرگزاری فارس: تیم اعزامی کاراته قم به پیکارهای سبک شیتوریویونیون قهرمانی کشور موفق به کسب مقام سوم شد.

کاراته‌کاهای قمی در پیکارهای سبک شیتوریو کشور سوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این دوره از رقابت‌های سبک شیتوریویونیون قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی برای اعزام به پیکارهای مهم برون مرزی را نیز داشت با شرکت کاراته‌کاهای مدعی از نقاط مختلف کشور در تهران برگزار شد.

در بین کاراته‌کاهای سرشناسی که از استان‌های مختلف کشورمان در این دوره از پیکارها حضور یافته بودند، پنج کاراته‌کای قمی نیز حضور داشتند و با درخشش در اوزان خود زمینه کسب مقام سوم تیم اعزامی قم به این پیکارها را فراهم کردند.

یکی از دلایل اهمیت و حساسیت این دوره از رقابت‌ها که منجر به جمع شدن چهره‌های مدعی سبک شیتوریویونیون کاراته قهرمانی کشور شده بود، اعزام نفرات برتر این دوره از مسابقات به پیکارهای برون مرزی در کشور ونزوئلا بود.

سیدمحسن میرقیصری، سعید علیپور، حبیب حاتمی، حمید مغانلو و رضا پیرمحمدی کاراته‌کاهای قمی حاضر در این دوره از پیکارها بودند که با توجه به برگزاری مسابقات در وزن آزاد، یکی از موفق‌ترین میادین را پشت سر گذاشتند.

در رده‌بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها در بخش تیمی، تیم کاراته سبک شیتوریویونیون قم متشکل از پنج کاراته‌کا موفق به کسب مقام سوم شد در حالی که در این رده‌بندی تیم‌های کاراته استان‌های اردبیل و مرکزی مقام‌های اول و دوم را کسب کرده بودند.

مربی تیم کاراته قم در این دوره از رقابت‌ها با انتقاد از نحوه قضاوت داوران، تصریح کرد: با اینکه مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود اما تیم ما با حضور نفرات آماده خود یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی سبک شیتوریویونیون کشور بود.

سیدمحسن میرقیصری ادامه داد: در صورتی که مشکلات داوری وجود نداشت می‌توانستیم به راحتی تیم‌های مرکزی و اردبیل را نیز پشت سر گذاشته و مقام قهرمانی را کسب کنیم اما در نهایت با کسب مقام سوم به کار خود پایان دادیم.

وی با بیان اینکه کاراته در حال حاضر پر مخاطب‌ترین رشته ورزشی در قم محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: متاسفانه برای حضور در چنین رقابت‌هایی حمایت چندانی از کاراته‌کاهای توانمند و خوب قمی نمی‌شود و به همین خاطر با مشکلات عدیده‌ای در این رقابت‌ها شرکت کردیم اما افتخاری دیگر برای ورزش قم و کاراته قم به ثبت رسید.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول