اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سبک هایاشیتوریا کاراته مازندران خبر داد

دعوت از بانوان کاراته‌کای مازندران به تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس سبک هایاشیتوریا کاراته مازندران از دعوت تیم کاراته مازندران برای مسابقات انتخابی تیم ملی در تبریز خبر داد.

دعوت از بانوان کاراته‌کای مازندران به تیم ملی

زهرا حاج‌آقا‌محمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از اعزام 12 کاراته‌کاهای سبک هایاشیتوریا مازندران به مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به مدت پنج روز از 25 بهمن ماه سال جاری در تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور قهرمانان برجسته کشوری در کاراته مازندران یادآور شد: مازندران با استان‌های تهران و البرز در رشته کاتا و کومیته پنج نماینده معرفی کردند و در این دوره از رقابت‌ها حضور می‌یابند.

حاج‌آقا‌محمد با بیان اینکه در سبک هایاشیتوریا مازندران دارای بازیکنان برجسته کشوری است، گفت: بازیکنان مازندرانی سبک هایاشیتوریا با 12 نماینده در مسابقات تبریز شرکت می‌کنند.

وی در مورد احتمال برتری تیم مازندران در این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: بیشتر بازیکنان کاراته‌کای بانوان مازندران دارای مقام کشوری هستند و در این دوره از رقابت‌ها، دو قهرمان جهانی بازیکنان بانوی کاراته‌کای مازندرانی را همراهی می‌کنند.

رئیس سبک هایاشیتوریا کاراته مازندران تاکید کرد: حضور دو بازیکن برجسته ملی به نام‌های مکامه عبداللهی و فاطمه طالبی نقطه قوتی برای ارود تیم کاراته بانوان مازندران در تبریز است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون فنی و عملی سبک هایاشیتوریا با حضور ورزشکاران بانوان کاراته‌کا از هفت استان کشور اظهار داشت: این آزمون با حضور نماینده و مدرس سبک هایاشیتوریا کشور در مازندران برگزار ‌شد.

وی با اشاره به بارش شدید برف در هفته گذشته در کشور تصریح کرد: بانوان کاراته‌کا دو استان سمنان و آذربایجان‌غربی به علت مسدود بودن جاده موفق به حضور در این آزمون نشدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول