اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم دور برگشت لیگ آینده سازان کاراته

کاراته کاهای شهاب قم از سد مدعیان قهرمانی گذشتند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم از موفقیت این تیم در کسب سه پیروزی متوالی مقابل مدعیان قهرمانی لیگ آینده سازان کاراته کشور خبر داد.

کاراته کاهای شهاب قم از سد مدعیان قهرمانی گذشتند

ابوالقاسم پایدار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: پیکارهای هفته دوم از دور برگشت لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور در سالن مرکز آموزش شهید کبکانیان، با نتایج خوبی برای کاراته کاهای صنایع شهاب گاز سوز قم همراه بود و تیم ما را به جمع مدعیان بازگرداند.

وی ادامه داد: با اینکه در پیکارهای این هفته تیم صدرنشین کاراته شهرداری زنجان با پیروزی مقابل نزدیک‌ترین رقیب خود دانشگاه آزاد اسلامی تهران یک گام به قهرمانی نزدیک شد اما سه پیروزی درخشان برای تیم کاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم در این هفته به دست آمد.

سرپرست تیم کاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم افزود: تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم در سه مسابقه حساس این هفته به ترتیب با تیم‌های کاراته شیتوریو شوکوکای یونیون، هیئت کاراته قزوین (الف) و هیئت کاراته قزوین (ب) رقابت کرد.

وی ابراز داشت: بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته، نخستین مسابقه ما این هفته با تیم کاراته شیتوریو شوکوکای یونیون برگزار شد که در این رقابت حساس با درخشش کاراته کاهای جوان و آینده دار قم توانستیم رقیب سرسخت خود را با حساب 14 بر 13 شکست دهیم.

پایدار اضافه کرد: کسب این پیروزی در موفقیت تیم کاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم تاثیر بسزایی داشت چرا که مسابقه با تیم هیئت کاراته قزوین (ب) نیز دست کمی از بازی نخست نداشت و به سختی با حساب 14 بر 13 حریف خود را شکست دادیم.

وی یاد آور شد: سومین مسابقه تیم کاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم در هفته دوم از دور برگشت پیکارهای لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور با تیم کاراته هیئت قزوین (الف) بود که این مسابقه 16 بر 12 به سود تیم ما رقم خورد.

سرپرست تیم کاراته آینده سازان صنایع شهاب گاز سوز قم با اشاره به موقعیت این تیم در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ آینده سازان، عنوان کرد: تیم ما تا این هفته موفق به کسب 30 امتیاز تیمی و 222 امتیاز انفرادی شده و در جدول جایگاه سوم را در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه فاصله نزدیک امتیازات بین تیم‌های بالای جدول تیم ما را به هفته‌های پایانی امیدوار کرده است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که در پایان هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور، تیم کاراته شهرداری زنجان با 39 امتیاز تیمی و 261 امتیاز انفرادی همچنان صدرنشین باقی ماند و نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم کاراته کاهای تیم دانشگاه آزاد اسلامی هستند که هم اکنون با کسب 30 امتیاز تیمی و 249 امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول