اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 669 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از افتتاح و کلنگ‌زنی 669 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در کنگان خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 669 میلیارد ریال پروژه زیرساختی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان تیمور یزدان‌‌شناس بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح عمرانی در بندر کنگان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بی‌شماری در تمام شهرها و روستاها به مردم ارائه داده و حجم و کیفیت خدمات نشان‌دهنده اهتمام مسئولان است.

وی افزود: در شهرستان کنگان نیز شاهد وضعیت خوبی از تلاش‌های دولت هستیم و بدون اغراق در دولت نهم و دهم بیشترین حجم خدمات‌رسانی صورت گرفته است.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: دهه فجر امسال حال و هوای ویژه‌ای دارد و تقارن دهه فجر با هفته وحدت و همزمانی با سالروز بیداری اسلامی در واقع اهمیتی ویژه دارد و گرامیداشت دهه فجر امری لازم است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: امسال شاهد اجرای طرح‌های مهم و زیرساختی در بندر کنگان و شهرها و روستاهای اطراف هستیم و جلب رضایت مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مهم در این ایام در کنگان گفت: در مجموع بیش از 136 طرح مهم با اعتبار 669 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار کنگان یادآور شد: از این تعداد پروژه 69 پروژه عمرانی با 332 میلیارد ریال افتتاح می‌شود که نقش مهمی در رشد و موفقیت شهرستان کنگان دارند.

یزدان‌شناس افزود: در دهه فجر همچنین بیش از 67 پروژه با 347 میلیارد ریال اعتبار نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: مردم نقش مهمی در تثبیت نظام دارند و همواره در صحنه‌های مهم در دفاع از نظام حضوری حماسی داشته‌اند و باید خدماتی شایسته به این مردم ارائه کنیم.

فرماندار کنگان اذعان داشت: باید نسبت به تشریح دستاوردهای دولت خدمتگزار اهتمام ورزیم تا مردم بدانند که مسئولان چه میزان تلاش کرده‌اند.

یزدان‌شناس خاطر نشان کرد: کنگان دارای موقعیت ویژه‌ای در کشور است و عمران و آبادانی این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول