اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه ملی کارآفرینی در بجنورد برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه ملی کارآفرینی در بجنورد خبر داد.

نمایشگاه ملی کارآفرینی در بجنورد برپا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، بابک رضایی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: نخستین نمایشگاه ملی کارآفرینی در خراسان شمالی از 24 بهمن به مدت چهار روز در سالن هلال‌ احمر بجنورد برپا خواهد شد.
دبیر نمایشگاه ملی کارآفرینی در بجنورد با اشاره به اینکه برپایی این نمایشگاه در سال جهاد اقتصادی فرصت بسیار خوبی برای توسعه فرهنگ کارآفرینی است، افزود: این نمایشگاه با شش هدف بزرگ از جمله توسعه کارآفرینی، اشتغال‌زایی، ترویج فرهنگ کسب و کار و ... برگزار می‌شود.
به گفته وی برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه تاکنون نشست‌های مختلفی با دستگاه‌های مختلف در خراسان شمالی برپا شده است.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی خراسان شمالی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی، میزگرد، کنفرانس در حاشیه برپایی این نمایشگاه خبر داد.
وی گفت: همچنین در این نمایشگاه ظرفیت‌های دستگاه‌های استان به ویژه در بخش مشاغل خانگی ارائه می‌شود.
رضایی تأکید کرد: امروز توسعه مشاغل خانگی راه برون‌رفت از معضل بیکاری در جامعه بوده از این رو باید از این ظرفیت به نحو ممکن استفاده شود.
سرپرست دفتر امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی هم مشارکت دستگاه‌ها را برای هرچه بهتر برگزاری این نمایشگاه مورد تأکید قرار داد.
محمدرضا کفاشی تصریح کرد:برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی برای توسعه فرهنگ اشتغال و کارآفرینی در خراسان شمالی که با مشکل بیکاری مواجه بوده، است.
یادآور می‌شود این نشست در سالن اجتماعات استانداری خراسان شمالی با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اقتصادی و حمایتی استان برگزار شد.
انتهای پیام/آ30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول