اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقایسه با سال گذشته صورت گرفت

رشد 18 درصدی مشارکت‌های مردمی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: میزان مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

رشد 18 درصدی مشارکت‌های مردمی در زنجان

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در بحث توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه احیا و ترویج بیش از پیش فرامین دینی و سنت‌های حسنه یکی از موضوعات مورد نظر مسئولان امداد در بحث توسعه مشارکت‌های مردمی است، افزود: جامعه اسلامی یک جامعه دینی و اعتقادی است و به همین علت الگوی مردم ائمه معصومان (ع) هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین با اشاره به احادیث و روایات نقل شده در زمینه کمک به همنوع اضافه کرد: در بسیاری از آیه‌های قرآنی در زمینه زکات فطره و کمک به ایتام تاکید شده است.

وی با اشاره به فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی یادآور شد: بحث کمک به همنوع حتی در سر در سازمان ملل نیز نوشته شده است.

ولی‌زاده با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی است، افزود: تا کنون هر طرح نیکوکاری که از سوی کمیته امداد زنجان در استان برگزار شده با استقبال خوبی از سوی مردم استان مواجه شده است.

وی با اشاره به برخی از اقدامات مسئولان کمیته امداد زنجان در زمینه مدیریت مشارکت‌های مردمی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های مقرر شده در سال جهاد اقتصادی میزان مشارکت‌های مردمی به 10 میلیارد تومان برسد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اذعان داشت: در سال گذشته میزان درآمد کمیته امداد زنجان در بحث مشارکت‌های مردمی 5 میلیارد تومان بوده است. تاکنون میزان مشارکت‌های مردمی امداد در مقایسه با سال گذشته 18 درصد افزایش یافته است.

ولی‌زاده با اشاره به برخی از طرح‌های اجرا شده از آغاز سال جاری در بحث مشارکت‌های مردمی یادآور شد: طرح احسان دانش‌آموز، طرح اکرام ایتام و طرح محسنین از جمله طرح‌هایی است که توسط امداد از آغاز سال جاری توسط امداد زنجان اجرا شده است.

وی طرح مائون، طرح کوثر، جمع‌آوری زکات فطره در ایام ماه رمضان، اجرای طرح احسان حسینی  و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مناسبت‌های مختلف در خانه انفاق زنجان را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که توسط کمیته امداد زنجان از آغاز سال جاری برگزار شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول