اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

مردم در انتخابات به تکلیف خود عمل می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: ملت ایران تاکنون 29 انتخابات را پشت سر گذاشته و در همه آنها به زیبایی تکلیف خود را در برابر نظام ادا کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

مردم در انتخابات به تکلیف خود عمل می‌کنند

بهنام سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران تاکنون 29 انتخابات را پشت سر گذاشته و در همه آنها به زیبایی تکلیف خود را در برابر نظام ادا کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

سعیدی گفت: انتخابات سال جاری از این حیث که مصادف با بیداری اسلامی در سراسر جهان است، یکی از با اهمیت‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و مردم باید با بصیرت و بیداری کسانی را انتخاب که دل نایب امام زمان (عج) را شاد کنند و قوانینی را وضع کنند که به نفع نظام اسلامی و مردم باشد.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن خاطرنشان کرد: 22 بهمن مایه افتخار، ابهت و سربلندی ملت ایران است و میراث کسانی محسوب می‌شود که خون دادند و با ایثار و از خود گذشتگی مایه روسفیدی ایران و اقتدار و الگو شدن آن در همه جهان شدند و ملت ایران با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرد.

سعیدی با اشاره به جایگاه ملت ایران افزود: رهبری‌های روشنگرانه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و وحدت و یکپارچگی مردم، بساط ظلم و ستم را در هم شکست و این بالاترین نعمت است و ما همیشه بدهکار این نظام هستیم که سایه امن آزادی و ایمان را بر زندگی ما افکند و چراغ راه تمام آزادیخواهان جهان شد.

وی با اشاره به فتنه 88 بیان داشت: عده‌ای فقط اسم اصلاح‌طلب را یدک می‌کشیدند، بدون اینکه اصلاحات را بشناسند و بدانند که اصلاح‌طلب واقعی به خون شهدای ملت خیانت نمی‌کند، سعی کردند، علیه نظام فتنه‌انگیزی کنند، اما با رهنمودهای ولایت فقیه و حضور پرشور مردم بصیر ایران بی‌نتیجه ماند.

فرماندار کرمان ابراز داشت: امروز شاهد بیداری مردم و فروپاشی حکومت‌های فرعونی و مستکبر جهان هستیم و بی‌شک روزی فرا می‌رسد که ملت‌های جهان فروپاشی نظام سرمایه‌داری امریکا و رژیم صهیونیستی را جشن بگیرند و نظاره‌گر برافراشته شدن پرچم صلح و توحید در سراسر جهان باشند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول