اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

حضور پرشور مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضوری که در راهپیمایی 22 بهمن داشتند رفتاری بصیرتمندانه از خود نشان دادند که پیش‌درآمدی برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو خواهد بود.

حضور پرشور مردم در انتخابات قابل پیش‌بینی است

سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با حیرت‌انگیز خواندن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ابراز داشت‌: این حضور بیش از هر چیز درس عبرتی برای دشمن است که این روزها برای مردم و انقلاب و نظام چنگ و دندان نشان می‌دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: راهپیمایی 22 بهمن برای یک سال دیگر این انقلاب و نظام را بیمه کرد و دشمن تا 22 بهمنی دیگر باید با سرگیجه و تهوع در وادی خواب و خیال‌های واهی خود سرگردان باشد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی با مجنون و دیوانه خواندن دشمنان ایران اسلامی اظهار کرد: این معمایی حل نشده است که چرا دشمن به خصوص آمریکا هنوز پس از 33 سال خواری و خفت کشیدن از رفتار مردم ایران اسلامی، مواضع و رفتارهای خود را تغییر نداده و با همان شیوه‌ دشمنی کورکورانه و نسخه‌های ناکارآمد با ما رفتار می‌کند.

بزرگواری در ادامه بیان داشت: مردم با حضور و مشارکتی بهتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی دهه فجر ایستادگی و پایداری خود را در مقابل ناملایمت‌های دنیای استکباری نشان دادند که مسئولان نظام را برای اتخاذ تصمیمات انقلابی و عزتمند در مقابل توطئه‌های دشمنان مصمم‌تر کرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌‌های رای در سال‌جاری پایانی بر رمق‌‌های ناتوان استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

بزرگواری با پیش‌بینی حضور و مشارکت بالای مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رفتار مردم در 22 بهمن امسال نشان داد که آن‌ها برای حضور در هر صحنه‌ای اعم از راهپیمایی و انتخابات آماده بوده و حتی این آمادگی را دارند که همانند دفاع مقدس هشت‌ساله بار دیگر در مقابل هر دشمنی سینه سپر کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در عرصه دفاع از کیان جمهوری اسلامی در سنگر نخست قرار داشته‌اند و اکنون نیز برای حفظ آبروی نظام همانند سال‌های گذشته و البته مصمم‌تر از قبل در برگزاری آبرومندانه انتخابات مجلس مشارکت فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول