اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

حضور مردم در انتخابات پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات و در راهپیمایی‌ها تثبیت کننده نظام جمهوری اسلامی و پاسخی به یاوه‌سرایی‌های دشمن خواهد بود.

حضور مردم در انتخابات پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمن است

حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی خودباوری نسل جوان جمهوری اسلامی است که امروز در همه زمینه‌ها سبب به وجود آمدن راه‌های پیشرفت برای جوان ایرانی شده است.

وی ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی این خودباوری وجود نداشت و جوان ایرانی خود را در مقابله با پیشرفت‌های مادی غرب ناتوان و حقیر می‌پنداشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اذعان داشت: ثمره این خودباوری پیشرفت‌ کشور در تمام زمینه‌ها و توسعه علم و فناوری بوده و در آینده نیز این دستاوردها خود را بیشتر نشان خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی کشورهای منطقه نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: ریشه بیداری در جهان اسلام بیداری مردم ایران و ایستادگی آنان در راه این بیداری بود.

ذاکری اضافه کرد: همگان به این امر اذعان دارند که یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هوشیاری مسلمانان و تزریق روحیه ظلم‌ستیزی به آنان است.

وی ابراز داشت: دیگر دستاورد انقلاب اسلامی خودکفایی کشور و بی‌نیازی از مستکبران و زورگویان عالم است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی کشور ما در کوچک‌ترین مواد مصرفی خود به بیگانگان نیازمند بود و حتی موادی مانند پلاستیک را باید از خارج وارد می‌کرد، در حالی که امروز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی کشور آنچنان پیشرفت کرده که ماهواره‌های پیشرفته را بدون کمک غرب می‌سازد و با موفقیت در مدار قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در حال حاضر در موقعیت حساسی به سر می‌برد، افزود: فراگیر شدن بیداری اسلامی و تضعیف نیروهای استکباری در جای جای جهان سبب شده دشمن متوجه مرکز و منشا این بیداری‌ها و سرچشمه تفکر ظلم ستیزی ملت‌ها شده و تمام تلاش خود را انجام دهد تا این الگو را در ایران اسلامی از بین ببرد.

ذاکری افزود: برنامه‌ریزی دشمن برای دلسرد ساختن مردم در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به وضوح دیده می‌شود و مسئولین کشور باید به این موضوع به عنوان یک چالش برای انقلاب اسلامی توجه کنند.

وی ابراز کرد: حضور مردم در انتخابات و در راهپیمایی‌ها تثبیت کننده نظام جمهوری اسلامی و پاسخی به یاوه سرایی‌های دشمن خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند تا با توطئه در مورد انتخابات فضای کشور را در این برهه زمانی امنیتی نشان دهد و هشدارهای مقام معظم رهبری در نماز جمعه نیز نشان‌دهنده این موضوع است.

ذاکری ادامه داد: ایشان در این خطبه‌ها گوشه‌ای از این مطالب و نقشه‌های دشمن را بازگو و دستورالعمل‌هایی در این زمینه ارائه کردند که تمام مسئولین باید از آن پیروی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه شرعی و عقلی ما امروز ایجاب می‌کند پشت سر دیده‌بان انقلاب حرکت کنیم و اگر پشتیبانی از ولایت فقیه را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم مملکت آسیب نمی‌بیند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول