اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 116

ولایت‌مداری مهم‌ترین معیار انتخاب کاندیداها باشد

خبرگزاری فارس: معاون سابق هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران گفت: ولایت‌مداری، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و دشمن‌ستیزی مهم‌ترین معیارهای مردم برای انتخاب کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

ولایت‌مداری مهم‌ترین معیار انتخاب کاندیداها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش لاریجان شهرستان آمل، احمد کوهستانی شب گذشته در جشن پیروزی انقلاب در بین مردم این بخش در حسینیه روستای وانا اظهار داشت: مردم صاحب اصلی این انقلاب هستند که با جان‌فشانی، اهدای خون و شهدا و جانبازان بی‌شمار توانستند دست استکبار را از این مرز و بوم کوتاه کنند و خود برای آینده‌شان تصمیم گرفته و جمهوری اسلامی را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول 33 سال عمر گذشته انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای ما حاصل شد که دنیا را به تحیر وا داشت.

کوهستانی با اعلام اینکه پیامبر، اهل بیت و امامان معصوم برای هدایت بشریت آمدند، گفت: انقلاب ما نشأت گرفته از تلاش پیامبران است و پیامبر اسلام خود عصاره همه پیامبران بود.

معاون سابق هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: این نعمت بزرگ الهی تنها قسمت این مملکت شده و امروز هدایت بشریت و اهداف عالی پیامبران و امامان به ما رسیده است.

کوهستانی با تشریح بیان امام امت که فرموده بودند: " انقلاب ما انفجار نور بود "، یادآور شد: انقلاب ما باعث ایجاد روزگاری روشن برای مملکت اسلامی ایران شد و هیچ ماموریتی بالاتر از این نیست که در ادامه ماموریت انبیا باید انقلاب اسلامی را به سرمنزل مقصود برسانیم و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه خداوند امام راحل و مقام معظم رهبری را به عنوان ذخیره‌ای بزرگ برای امروز جامعه ما نگه ‌داشته و امام از جانب خدا برای پیروزی انقلاب مامور بودند، یادآور شد: باید ما بیش از گذشته قدر این ذخایر بزرگ معنوی را بدانیم.

کوهستانی درباره تحریم‌ها از صدر اسلام خاطرنشان کرد: تحریم به امروز جامعه بازنمی‌گردد بلکه پیامبر اسلام نیز از سوی سران عرب در تحریم قرار گرفت، معاملات و ازدواج با آنها حرام شد و حتی در شعب ابی‌طالب محاصره اقتصادی شده بودند.

وی در بررسی تطبیقی و مقایسه‌ای فرآیند انقلاب اسلامی بیان داشت: اگر امروز در شرایط تحریم قرار داریم امری طبیعی است، زیرا این تحریم‌ها برای اهل بیت نیز اعمال شده بود و شرایط امروز شرایطی مشابه با عصر پیامبر است.

کوهستانی با اشاره به اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس یکی از بزرگ‌ترین امتحانات الهی بر مملکت ما است، متذکر شد: مردم از آزمایش راهپیمایی 22 بهمن سربلند خارج شدند و باید با حضور حداکثری در انتخابات مجلس قلب اجانب را به لرزه در آورند.

وی درباره انتخاب نامزد اصلح و دلسوز مردم اذعان داشت: ولایت‌مداری، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و دشمن‌ستیزی مهم‌ترین معیارهای مردم برای انتخاب کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول