اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن

بردخونی‌ها حماسه‌ای از وفاداری و ولایتمداری آفریدند

خبرگزاری فارس: مردم بردخون با حضور حماسی خود در راهپیمایی امروز 22 بهمن ماه، حماسه‌ای جاوید از وفاداری و ولایتمداری آفریدند.

بردخونی‌ها حماسه‌ای از وفاداری و ولایتمداری آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مردم ولایتمدار شهر بردخون که پیشاپیش آنان امام جمعه، بخشدار، مسئولان بخش، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند با شعارهای کوبنده مرگ بر  آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، در بهار آزادی جای شهدا خالی، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله بنیانگذار نهضت روح الله روح الله مسیر مصلای نماز جمعه تا خیابان بسیج را طی کردند.

بخشدار بردخون در پایان مراسم راهپیمایی با تقدیر از حضور شور انگیز و باشکوه مردم گفت: دهه فجر و 22 بهمن زمان بیعت مجدد مردم با انقلاب و رهبری و آرمان‌های حضرت امام راحل (ص) است و حضور دوباره مردم در صحنه نشانگر حمایت ایرانیان از اهداف مقدس نظام اسلامی و دهن کجی آشکار به دشمنان قسم خورده اسلام است.

مسعود محمدپور افزود: امروز مردم ما امتحان خود را به خوبی پس دادند و در انتظار آزمونی مهم در آینده نزدیک هستند و انتخابات فرصتی دوباره برای مردم قهرمان ایران است که استکبار را از اعمال خود پشیمان کنند.

وی اضافه کرد: انتخابات کارکردها و ظرفیت‌های متفاوتی دارد پس نباید زمینه خوشحالی دشمن را فراهم کنیم چون تهدیدها و تحریم‌ها به سوی کشور ماست ولی می‌توان با وفاق و اتحاد بین مردم و مسئولان همه توطئه‌ها را خنثی کرد.

محمدپور ادامه داد: مردم با اطلاع کامل از موضوع و مشارکت حداکثری با تمام توان در انتخابات شرکت و دین خود را به امام و شهدا اداء کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با انتخاب آگاهانه می‌توانیم کشور را به سمت توسعه و پیشرفت بکشانیم هرچند انتخاب ناآگاهانه موجب انتخاب نماینده‌ای می‌شود که بر خلاف مصالح نظام و ولایت حرکت کرده و باعث سرشکستگی کشور شود.

وی افزود: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بردخون داریم و با کسانی که در این امر مهم کارشکنی کنند هیچ مماشاتی نداریم.

در ادامه برنامه‌هایی نظیر اجرای سرود دانش آموزی و دسته جمعی، قرائت مقاله و دکلمه، اجرای حرکات رزمی و مسابقات سرگرم کننده اجرا و قطعنامه راهپیمایی قرائت شد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول