اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

ولایت‌مداری شاخص‌ترین معیار شناخت اصولگرایان است

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: ولایت‌مداری و موضع‌گیری‌ها در زمان فتنه، شاخص‌ترین معیار شناخت اصولگرایان است.

ولایت‌مداری شاخص‌ترین معیار شناخت اصولگرایان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری بعد از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت‌های اجرایی جبهه متحد اصولگرایان استان با تبریک فرا رسیدن سی‌و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تبریک میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) به روایتی درباره نشانه‌های یک انسان موفق اشاره کرد و اظهار داشت: یک انسان موفق و پیروز در فرهنگ دینی که برخی از علما آن را پل صراط می‌نامند، این است که انسان بتواند در زمان خود حق را بشناسد و آن را از باطل جدا و به حق عمل کند.

وی، تشخیص حق از باطل را مهم دانست و افزود: برای شناخت حق، داشتن بصیرت لازم است و برخی‌ها در طول تاریخ عابد بودند ولی به دلیل عدم بصیرت مقابل امام زمان خود ایستادند و فنا شدند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان، با بیان اینکه بسیاری از افراد که همراه انقلاب بودند نتوانستند حتی فرزندان خود را هزینه کنند، تصریح کرد: اگر بصیرت نباشد کار بسیار دشوار است.

وی، تشخیص راه درست در شرایط فتنه را بسیار سخت دانست و افزود: در این شرایط توکل بر خداوند لازم است.

میرحسینی‌اشکوری با اشاره به اینکه برخی‌ها مدعی اصولگرایی هستند، اذعان داشت: باید به تکلیف خود عمل کنیم و بدانیم راهی که می‌رویم، حق است. اصولگرایان گیلان دو قسم هستند، یک قسم رسمی و شناسنامه‌دارند و قسم دیگر نیز وابسته به هیچ تشکل و عضو هیچ گروه سیاسی نیستند.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با بیان اینکه حدود 18 گروه اصولگرایان شناسنامه‌دار و رسمی نظیر جامعه مهندسان، جمعیت مؤتلفه، رهپویان و... در گیلان هستند، خاطرنشان کرد: این گروه‌ها مسئولیت دارند و تهران بر آنها نظارت می‌کند.

وی، با  تصریح بر اینکه وحدت خوبی بین اصولگرایان رسمی و قانونی و فرهیختگان در استان به ویژه رشت وجود دارد، اذعان داشت: این تعامل به گونه‌ای است که در تمام جلسات یکدیگر حضور دارند.

میرحسینی اشکوری، اکثریت مردم گیلان را اصولگرا خواند و بیان داشت: فعالان سیاسی اصولگرا ممکن است عضو گروه خاصی نباشند اما فعال هستند و در تمام مواضع حضور دارند.

وی، جبهه پایداری را یکی از بهترین گروه‌های سیاسی دانست و اذعان داشت: حرکت ما در راستای حضور حداکثریت مردم در انتخابات است و این امر هیچ منافاتی با گروه‌های رسمی دیگر ندارد و فعالیت گروه‌ها با رعایت چارچوب سیاسی و نظم منعی ندارد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با تاکید بر اینکه اصولگرایی دارای شرط مهم است، ابراز داشت: کسانی که در دایره اصولگرایی می‌آیند شرطش این است که در جریان فتنه و انحرافی موضع مشخص داشته باشند.ممکن است یک روحانی، عالم و مجتهد و حتی مقلد داشته باشیم اما اگر در جریان فتنه موضع نداشت و بی‌تفاوت بود، نمی‌توانیم او را در جمع اصولگرایی بدانیم.

میرحسینی‌اشکوری با اشاره به اینکه برخی کاندیداها در شرایط فتنه سکوت کردند، خاطرنشان کرد: کاندیدایی که در شرایط حساس سکوت کرد و تنها در نشست‌های خانوادگی می‌گوید جریان انحرافی را قبول ندارم، نمی‌توانیم اصولگرا بدانیم و باید در موقع حساس موضع می‌گرفت.

وی، سکوت برخی افراد در جریان فتنه را یکی از راه‌های شناخت کاندیداها نامید و بیان داشت: در پیچ خطرناک مسایل سیاسی هستیم و امروز با توجه به بیداری اسلامی و توطئه‌های دشمنان، اگر آزادی و بصیرت نباشد نمی‌توانیم از این پیچ خطرناک عبور کنیم.

عضو جبهه متحد اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه با بصیرت و ولایت‌مداری از گردنه‌های خطرناک عبور کردیم، اضافه کرد: امروز وحدت و اتحاد لازم است و اینکه دیگران را متهم نکنیم.

وی، با تصریح بر اینکه باید کسانی که موضع شفاف دارند را بپذیریم، افزود: برای رهایی از فتنه بهترین و شاخص‌ترین راه، قطب‌نمای ولایت است.

میرحسینی‌اشکوری، ولایت‌مداری را شاخص‌ترین معیار شناخت اصولگرایان دانست و ابراز داشت: با همین ویژگی‌ها اعضای ستاد و هیئت‌های اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گیلان انتخاب شدند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول