اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر سیاسی خاورمیانه:

تهدید‌های استکبار علیه ایران پوچ و توخالی است

خبرگزاری فارس: کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی خاورمیانه گفت: تهدید‌های استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران پوچ و توخالی است.

تهدید‌های استکبار علیه ایران پوچ و توخالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بخش لاریجان شهرستان آمل، محمد منصورنژاد شب گذشته در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در امامزاده محمد طاهر(ع) شهر رینه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از پایدارترین انقلاب‌های جهان است که پایه‌گذار آن مردم و روحانیت بودند و توانست بیش از سه دهه از عمر پربار خود به افق‌های بلندی دست پیدا کند.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب فرمودند که :"حفظ نظام از اوجب واجبات است".

منصور‌نژاد در تشریح این بیان ارزشمند افزود: حفظ نظام حتی از نماز و روزه هم واجب‌تر بوده بلکه از واجب‌ترین واجب‌ها است.

استاد دانشگاه عقیدتی سیاسی شهید محلاتی استان قم بیان داشت: 33 سال قبل ملت ایران دست به کار بسیار بزرگی زد و نظام شاهنشاهی 2500 ساله را از بین برد.

وی با اعلام اینکه هم‌اکنون نظام ما داعیه‌دار اسلامیت و جمهوریت است، اضافه کرد: نظام ما بر دو پایه مستحکم محوری بنا شده که مردم‌سالاری دینی نقش کلیدی در آن دارد.

منصور‌نژاد با تاکید بیانات ولی امر مسلمین در مورد امام خمینی(ره) تصریح کرد: ایشان فرمودند: "این انقلاب بدون نام امام راحل در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست".

کارشناس و تحلیلگر مسائل و اوضاع سیاسی خاورمیانه درباره نقش اساسی مردم در انتخابات پیش‌رو گفت: میزان رای ملت است و این مردم بودند که تا اینجا پای انقلاب، آرمان‌ها و اهداف آن ایستادند و از این پس نیز مردم باید همانند ادوار گذشته برای سرنوشت سیاسی و اجتماعی خودشان با دست خود تصمیم بگیرند و آینده این مملکت را رقم بزنند.

وی با اشاره به حساسیت فوق‌العاده انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دیگر انتخابات گذشته بیان داشت: در این انتخابات باید مردم هوشیار باشند تا افرادی را به عنوان نماینده خود راهی خانه ملت کنند که ولایت‌مدار بوده و تحت امر ولی فقیه باشد.

منصورنژاد با اشاره به اینکه باید رفتار و اخلاق ما بر مبنای اسلام و دین باشد، یادآور شد: کسانی که دغدغه نظام دارند و برای آن دل می‌سوزانند باید ارکان آن را حفظ کنند.

وی درباره تهدیدکنندگان نظام یادآور شد: تهدیدکنندگان نظام هم در درون وجود دارند و هم در بیرون، البته آسیب افراد درون خیلی بیشتر و خطرناک‌تر از بیرونی‌ها است ولی همه دشمنی‌هایشان به این خاطر است که نمی‌توانند به آن آرمان‌ها و آرزوهایی که برای این کشور در سر می‌پروراندند دست پیدا کنند.

استاد دانشگاه عقیدتی سیاسی شهید محلاتی استان قم ادامه داد: آنها برای خود در این کشور لیبرال دموکراسی را ترسیم کردند تا جهان را تحت سیطره درآورند، ولی در همه زمینه‌ها شکست خوردند، زیرا ما استفاده آنها از منافع کشورمان را از بین بردیم و دست آنها را از نفت، معادن و منابع زیرزمینی و دریا قطع کردیم و حتی ادعای این را داشتیم که آنها را از خاورمیانه نیز بیرون می‌رانیم.

منصورنژاد در پایان با اعلام اینکه انقلاب ما از 30 سال گذشته به دنیا صادر می‌شد، اذعان داشت: این انقلاب بر اساس وحدت به پیروزی رسید و بر اساس وحدت استمرار پیدا می‌کند و باید به عنوان الگویی بزرگ برای جهانیان بیش از پیش مطرح باشد.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول