اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار سرلشکر صفوی:

تهدیدهای آمریکا را با تهدیدهای متقابل پاسخ خواهیم داد

خبرگزاری فارس: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به تهدیدها و تحریم‌های آمریکا و استکبار جهانی گفت: تهدیدها و تحریم‌های آمریکا را با تهدیدها و تحریم‌های متقابل پاسخ خواهیم داد.

تهدیدهای آمریکا را با تهدیدهای متقابل پاسخ خواهیم داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار سیدیحیی رحیم صفوی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان استان یزد ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم یزد در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: شما مردم همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی بوده‌اید و حضور پرشور شما را قدردانی می‌کنیم.

وی با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به تک‌تک مردم غیور استان یزد به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران افزود: مردم یزد همواره از حامیان بزرگ نظام اسلامی بوده‌اند.

صفوی با اشاره به عوامل و مؤلفه‌های تبلیغ انقلاب اسلامی به رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها عنوان کرد: این انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدا هدیه‌ای از جانب خداوند بود و مناسبات سیاسی و اقتصادی منطقه را تغییر داد.

وی بیان کرد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها از همان ابتدای انقلاب با روی کار آوردن لیبرال‌ها و مسدود کردن میلیاردها دلار ثروت ایران تا راه‌اندازی جنگ هشت ساله و لشکرکشی به منطقه همچنین راه‌اندازی فتنه 88 و واقعه تیر 87 می‌خواستند این انقلاب را ساقط کنند اما مردم با عزت و صلابت راه پیشرفت را دنبال کردند.

صفوی، حضور هوشمندانه مردم در عرصه‌ها، تدبیر حکیمانه رهبری، مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن، شکست آمریکایی‌ها در فلسطین و غزه، خیزش و بیداری اسلامی از شمال آفریقا تا خاورمیانه، مصر، بحرین و ... را از عوامل صدور این انقلاب دانست.

وی همچنین با اشاره به تاثیر مردم در تداوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حضور پرشور و وفادارانه مردم به اسلام، آرمان‌های اسلامی و ولایت‌مداری باعث تداوم انقلاب شد.

صفوی یادآور شد: حضور قدرتمندانه مردم مصر در میدان التحریر باعث شد عامل آمریکا‌یی‌ها در مصر ساقط شود و این را از انقلاب اسلامی ملت ایران وام گرفتند تا دستگاه ظلم و ستم و رژیم‌های وابسته را یکی پس از دیگری ساقط کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی در دنیا گسترش یافته است و مبارزان علیه سرمایه‌داری غرب به این نکته اسلامی پی برده‌اند که امروز خاورمیانه‌ای اسلامی شکل گفته است، ادامه داد: امروز مردم مصر  خواسته‌اند و رژیم صهیونیستی احساس ترس و ناامیدی می‌کند.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران و ملت اسلام با بیش از یک میلیارد مسلمان، نظم نوین جهانی را به هم ریخته و نظم نوین جهان را با اسلام رقم خواهد زد.

صفوی تاکید کرد: با تمام قدرت به دشمنان اعلام می‌کنم که دست از تهدیدها و تحریم‌ها بردارند زیرا بیش از پیش دامن خود را خواهند سوزاند زیرا همه کشورهای منطقه به انرژی ملت ایران در خلیج فارس نیاز دارند و ایران تهدیدها و تحریم‌های آنها را با تهدیدها و تحریم‌های متقابل پاسخ خواهد داد.

وی همچنین بیان کرد: امیدوارم شما مردم هوشمند و ولایت‌مدار یزد در 12 اسفند نیز مانند امروز با حضور در صحنه و انتخاب نمایندگان خود در مجلس، ناتوانی دشمنان را به آنها تفهیم کنید.

صفوی با بیان اینکه این حضور حق است، خاطرنشان کرد: مردم دارالعباده یزد در 12 اسفند نیز با حضور در پای صندوق‌های رای اقتدار و وفاداری خود را به رخ دشمنان نظام بکشند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول