اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 110

حضور مردم در پای صندوق‌های رای ادای دین به شهداست

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی، ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری مازندران گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای ادای دین به خون شهداست و مردم اجازه نمی‌دهند ارزش‌های انقلاب از سوی بدخواهان نظام زیر سؤال برود.

حضور مردم در پای صندوق‌های رای ادای دین به شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری شعبانعلی واحدی صبح امروز در بازدید از خانواده‌های شهدای مرکز مازندران با بیان اینکه شهدا میراث‌دار انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: فرزندان شاهد فرهیختگان جامعه هستند ولی برخی از فرزندان شاهد، ایثارگری و رشادت‌های پدران خود را در جامعه اسلامی به تصویر می‌کشند که به عنوان افراد نخبه در کشور موجب سرافرازی انقلاب اسلامی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بازدید از خانواده‌های معظم شهدا به منظور رسیدگی به امور و حل مشکلات این اقشار است، یادآور شد: از شروع فعالیت در این جایگاه تاکنون به 324 خانواده شهید استان مازندران ادای احترام کرده و به امور این اقشار موثر در جامعه رسیدگی شده است.

واحدی بازدید از خانواده‌های چند شهید را از اولویت‌های فعالیت های خود دانست و تصریح کرد: از سوی استانداری به فرمانداران شهرستان‌ها ابلاغ شده است تا به طور مستمر به ویژه در مناسبت‌های انقلابی بازدید از خانواده‌های معظم شهدا را در دستور کار اداری خود قرار دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا باید مستمر باشد، متذکر شد: آنچه انقلاب اسلامی را بارور ساخت و هم‌اکنون در سطح انقلاب‌های تاریخی به عنوان الگو از آن بهره‌برداری می‌شود ایثارگری‌های خالصانه مردم بود و خون شهدا درخت انقلاب را رشد داد.

وی مردمی ‌بودن انقلاب اسلامی را از امتیازات انقلاب عصر دانست و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای ادای دینی به خون شهداست و مردم اجازه نمی‌دهند ارزش‌های انقلاب از سوی بدخواهان نظام زیر سؤال رود.

واحدی با اشاره به اینکه با حضور در عرصه‌های انقلابی می‌توان از ارزش‌های انقلاب محافظت کرد، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی مخالفت‌های آشکار و پنهان خود را علیه کشور قطع نمی‌کنند، آنها می‌خواهند با از بین بردن اصالت، انقلاب اسلامی ما را بی‌هویت کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند، بیان کرد: اگر کشور در عرصه‌های علمی، صنعتی، کشاورزی و درمانی توسعه یافت نقش جوانان در این میدان اثرگذار بود.

به گزارش فارس، در نهمین روز از دهه فجر در بازدید از خانواده‌های شهدا از فرزندان نخبه شهیدان رستم صادقی، علی ولی‌پور از قائمشهر و نیز شهید محمدجان کاوه در ساری تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول