اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

مدل حکومتی ایران اسلامی شکست ناپذیر است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: مدل حکومتی ایران اسلامی از‌‌ همان ابتدای شکل‌گیری شکست‌ناپذیر بوده است.

مدل حکومتی ایران اسلامی شکست ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع راهپیمایان در خیابان طالقانی اظهار داشت: مدل اداره کشور ایران، شکست ناپذیر است چرا که سنت الهی و حاکمیت دین خدا است و تمام مدل‌های حکومتی شرقی و غربی شکست خورده و ساقط شوند و آمریکا هم شکست خواهد خورد چرا که وعده الهی نابودی آنهاست.

وی تصریح کرد: این حکومت، کشتی نجات و عمود خیمه اسلام و صراط مستقیم است و هر شخص یا شخصیتی، جناحی، گروهی با هر اسم و رسمی از این صراط فاصله بگیرد به درک واصل خواهد شد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به دوران قبل از انقلاب و حاکمیت طاغوت، ظلم، فساد، استبداد، دیکتاتوری و نوکری اجانب اظهار داشت: امام عزیز با پیروی از پیامبر اسلام و امام حسین (ع) اسلام را زنده کرد. قیام امام برای خدا، برای احیای دین خدا و حاکمیت دین خدا بود و این چنین بود که انقلاب اسلامی با الهام از پیامبر بت شکن متبلور شد وامام ندای اسلام سر داد و رژیم صهیونیستی و طاغوت را رسوا کرد.

عزیزی تاکید کرد: امت امام بهترین امتحان را پس دادند و خداوند این انقلاب را به پیروزی رساند چرا که وعده الهی همین است و وعده الهی است کسی که خدا را یاری کند خدا یاریش خواهد کرد.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را میثاقی دوباره با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و مصداق بارز عمل صالح دانست و گفت: این همایش، حضور در خط مقدم است چرا که دشمنان اسلام را رسوا و توطئه‌های دشمنان را خنثی و دوستان انقلاب را خشنود می‌کند.

عزیزی مردم ایران اسلامی را امت واحده دانست که‌‌ همان راه امام را ادامه می‌دهند و افزود: این مدیریت الهی، خدایی و اسلامی، ایران را به قله‌های رفیع می‌رساند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه الان ایران اسلامی در همه ابعاد در اوج و قله است، این موقعیت چشمگیر کشور را نتیجه رهبری دینی، الهی، خدایی و دانشمند فقیه و عادل و پیرو حسین (ع) دانست و گفت: مقام معظم رهبری چشم انداز نظام را ترسیم کرده است و دولت همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا اهداف ترسیم شده را محقق نماید.

وی خاطرنشان کرد: رشد اقتصادی حداکثری در منطقه، رسیدن به قله‌های رفیع علمی و کسب رتبه نخست منطقه از نظر علمی، ترسیم 30 درصد سهم سلامت مردم از جمله بندهای این سند چشم انداز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری به شمار می‌روند.

عزیزی تصریح کرد: رهبر صندوق توسعه کشور را تعریف و ایجاد کرده است که سالانه حداکثر 20 درصد درآمد کشور جمع آوری و به آن واریز شود و این صندوق با سرمایه 30 هزار میلیارد ریال بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در جهان خواهد بود.

وی به تهدیدهای دشمن اشاره کرد و با تاکید بر اینکه جواب تهدید، تهدید است، گفت: استکبار و حامیان او ایران اسلامی را تحریم کردند غافل از اینکه راه پیشرفت و خودباوری جوانان را گشوده‌اند و فرصت استفاده از ظرفیت‌های فراموش شده را فراهم آوردند.

عزیزی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های بسیار زیادی در کشور و خوزستان وجود دارد که هنوز مورد توجه قرار نگرفته‌اند و باید در سال 91 بیشتر از پیش برای شکوفایی و به کارگیری آن‌ها در توسعه استان مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: در سال 91 نسبت به سال جاری در علم و فناوری و بهداشت و سلامتی، صنایع دفاعی، آب و کشاورزی، انرژی و... حداقل 21 و حداکثر 130 درصد رشد محقق خواهد شد این در حالی است که وابستگی به نفت و صادرات نفتی کاهش یافته و سهم درآمدهای عمومی از سایر محل‌ها افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبری رئیس جمهور به خوزستان اشاره کرد و گفت: در لایحه بودجه سال 91 برای خوزستان 157 طرح و 388 پروژه پیش بینی شده است این در حالی است که متوسط تعداد پروژه‌های تعریف شده برای استان‌ها 185 پروژه است و این حاکی از توجه دولت به خوزستان و رشد و توسعه این استان مقاوم و شهید پرور است.

وی گفت: انتظار می‌رود استاندار خوزستان با توجه به تاکید دولت این طرح‌ها و پروژه را پیگیری و با رفع مشکلات و مسائل مردم به طور جهشی این استان را متحول کند.

عزیزی گفت: در این 33 سال این استان و شهر شهید پرور اهواز در خط مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بودند و اسوه حسنه و الگویی برای پیروان حسین هستند و حق بزرگی که این مردم در انقلاب الهی ایران دارند وصف ناپذیر است و بزرگ‌ترین توفیق، خدمت خالصانه به این شهر و مردم خداجوی این استان به عنوان الگو و اسوه در برنامه پیشرفت و عدالت است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول