اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

ایران اسلامی استمرار حکومت پیامبر است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود گفت: ایران اسلامی در برهه کنونی در حقیقت استمرار حکومت پیامبر اکرم(ص) است.

ایران اسلامی استمرار حکومت پیامبر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام حسین غرقی صبح امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود اظهار کرد: حکومت اسلامی ایران استمرار حکومت اسلامی پیامبر اکرم(ص) است.

وی در این مراسم که با حضور بیش از 100 نفر از بسیجیان در حسینیه حضرت رقیه(س) شهرک گلستان شاهرود برگزار شد، گفت: پیامبر اکرم (ص) برانگیخته شد تا مردم جاهل عرب و جهان را از گمراهی و ظلمت به سمت نور هدایت کند و در این راه رنج‏های فراوان کشید، اما هیچ‏ گاه ناامید نشد و تا پایان عمر خود رسالت خود را انجام داد و حکومت اسلام را گسترش داد.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود در ادامه سخنان خود با اشاره به انقلاب اسلامی ایران گفت: بعد از 1400 سال باز نوری در ظلمت جهان پدیدار شد و باعث ایجاد حکومتی اسلامی شد که در آن همه برابر و در پیشگاه الهی مسئول هستند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: اگر مقایسه‏ای داشته باشیم، می‏بینیم که ایران قبل از انقلاب هیچ بود ولی الان به همه چیز رسیده‏ایم و ملتی آزاد هستیم و با اتکای بر خداوند و ملت خود قله‏های پیشرفت را یکی بعد از دیگری طی می‏کنیم و این افتخار ماست.

قرغی با اشاره به بیداری جهان اسلام، آن را الگو گرفته از انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: وقتی با انقلابمان هیمنه استکبار را شکستیم، دیگر کشورها نیز الگو گرفته و به قیام و مبارزه با طاغوت برخواستند و در مدتی کوتاه چهار دیکتاتور جهان یکی پس از دیگری سرنگون شده‏اند و اینها همه از برکت انقلاب الهی ماست.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اقتدار کشورمان در جهان گفت: ما اکنون به نقطه‏ای از اقتدار رسیده‏ایم که کشورهای استکباری و سلطه‏گر از ما خواهش و درخواست دارند و جلوی ما سر خم می‏کنند و این نشانه عظمت اسلام و انقلاب و رهبری فرزانه ماست، بنابراین باید با بصیرت و تبعیت از ولایت در تداوم انقلاب و اقتدار خود کوشا باشیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول